"YOU CAN'T GIVE MY WIFE A NICKNAME"

13 353
138
 
Comments
Kenny Albert
Kenny Albert - Day ago
This is debatable topic.
Vice versa and such
litarchives
litarchives - 6 days ago
My dude went from nini then to not paying rent wow
Followingfist
Followingfist - 12 days ago
Street knowledge!
Cj Jones
Cj Jones - 14 days ago
Thats how real boys doπŸ˜‚πŸ€£
Jeb51987
Jeb51987 - 15 days ago
Jah was wrong on this tho. Lmao
Tracy Grady
Tracy Grady - 17 days ago
This nigga pointing with his whole hand lmao
Richard Travick
Richard Travick - 18 days ago
😁😁😁 "Nah I don't even want it back we family"πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„
Demonte Allen
Demonte Allen - 23 days ago
β€œ Pick that money up man β€œ 🀣🀣🀣🀣🀣
marcelino K
marcelino K - Month ago
His face @ 2:20 😭 tell Ne Ne I said hi! Lol
Rawlston Rodney
Rawlston Rodney - Month ago
Hey this niqqA finally move out
Freedom Fighter
Freedom Fighter - Month ago
Nigga fuck that! When a nigga gets that bent out of shape over some BULLSHIT, then it's time to hangout somewhere else. Time impose a ban on ALL stupid motherfuckers!
Waqar Syed
Waqar Syed - Month ago
LOL. 2 DA MAX
eddie
eddie - Month ago
Bruh this nigga is too damn funny.. tell nee nΓ©e I said bye with the dash.. his straight ass face be killin me
McAllen City Corruption
I like how she waved her finger at him.
Rick Rocio
Rick Rocio - Month ago
Its all funny till someboda git stomped.
Yung Kyng
Yung Kyng - Month ago
Don’t trust em
Timothy Carver
Timothy Carver - Month ago
Pause it at 1:55 he like WTF
Emmanuel Mondesir
Emmanuel Mondesir - Month ago
She ask HIS FRIEND for money
might have to throw the whole wife away too.
Maurice Gilliam
Maurice Gilliam - Month ago
That was funny.
Heaphones Vinyl & Mp3s
Heaphones Vinyl & Mp3s - 2 months ago
Ali was out πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†
Cheech Jchlomoni
Cheech Jchlomoni - 2 months ago
What he say at the endπŸ€”
aaron charles
aaron charles - 9 days ago
Tell nee nee I said bye
Terrance Allen
Terrance Allen - 2 months ago
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Sean Sartor
Sean Sartor - 2 months ago
She borrowed money from dude ??? That's a VIOLATION. I think its time to write down these "Unwritten Rules" 'cause MF'ers are losing their natural born minds.
Ryan Nugent
Ryan Nugent - 2 months ago
Lmfaooo πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Funny as hellπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Neenah S
Neenah S - 3 months ago
The stare down b4 he said tell nene I said goodbye.πŸ˜‚
Juba Merchant
Juba Merchant - 3 months ago
Once again on point.
Dj Johnny Storm
Dj Johnny Storm - 3 months ago
🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣🀣 these 2 are dam fools
Jennifer Deondre Duncan
Jennifer Deondre Duncan - 3 months ago
U damn right!! Ain't no nigga nicknaming my wifeπŸ‘ŠπŸ½πŸ˜΅
NorthHead7even
NorthHead7even - 3 months ago
Woulda been ah Dead manπŸ₯΄πŸ’―
Youtuben
Youtuben - 3 months ago
What type of language did he speak at the end?
John-Daniel Martin
John-Daniel Martin - 3 months ago
I think is revenge from Jahh
dln3472
dln3472 - 3 months ago
LMAO!!!
Christopher Swain
Christopher Swain - 3 months ago
This nigga nuts must have dropped now πŸ˜‚πŸ˜‚. He must have moved In with jahh
MoorDenOne Productionz
MoorDenOne Productionz - 3 months ago
Factz
Walter Duncan
Walter Duncan - 3 months ago
β€œThat ain’t y’all” πŸ€£πŸ˜‚πŸ’€
James
James - 3 months ago
Just like when Cole loaned Gina some money on Martin.
Jon Thunder
Jon Thunder - 3 months ago
I've been watching your videos for some time now, and I've just realized after watching this video, "how the hell am I not subscribed yet?" πŸ˜‚
uwimana wesley
uwimana wesley - 4 months ago
Only if he knew what 'nini' Translate to in Nyanja; Zambian language!
Dtrouble313
Dtrouble313 - 4 months ago
I’m ctfu πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Donald Lemmons
Donald Lemmons - 4 months ago
No pet names......homeboy.
She was in the wrong, moneywise, conflect of interest.......this set bros. Foes.
Black Hawk Sage
Black Hawk Sage - 4 months ago
Y'all niggas stupid... Keep them videos coming thou Bigg homie
R.C.
R.C. - 4 months ago
Made sense LMAO πŸ˜‚
Kenyana Thompson
Kenyana Thompson - 4 months ago
Lmao
Tony Mercado
Tony Mercado - 4 months ago
Tell NiNi I said bye πŸƒπŸ’¨
Kenya Harper
Kenya Harper - 4 months ago
I watched this video with my parents and I was basically like β€œso I can’t be friends with my nigga’s friends?” (I didn’t say nigga tho) And they were like β€œno” πŸ˜‚πŸ˜‚
Joseph Ruiz
Joseph Ruiz - 4 months ago
U can tell they been hommies since the 8th grade hahaha
Travis Thomas
Travis Thomas - 4 months ago
Haaaaaaaaaa!!!!!!!
Njabulo Dube
Njabulo Dube - 4 months ago
real talk
Ayomide Iruobe
Ayomide Iruobe - 4 months ago
Small YouTubers, let’s help each other if you’re still watching this and trying to grow πŸ’œ.
Brandon Blevins
Brandon Blevins - 4 months ago
This dude never have money, his wife had to borrow money from his friend πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„
Aliya Jones
Aliya Jones - 4 months ago
She's pretty.
tellit teller
tellit teller - 4 months ago
I still don't understand it.
mary janes baby
mary janes baby - 4 months ago
This was on Martin between Gina and Cole!πŸ˜‚
WoTheGreat
WoTheGreat - 4 months ago
Bruh I’m dead cause seeing him have the up one on β€˜Roommate’ is RARE hahahahahahaha it don’t even look right hahahahaha
Karter Khan
Karter Khan - 5 months ago
That's what friends do tho.
Nelly
Nelly - 5 months ago
This is a Martin episode.
Erica Singleton
Erica Singleton - 5 months ago
U can’t take no money from your mans boy#girlcode
Lljohns Johns3
Lljohns Johns3 - 5 months ago
They funny
stealth tates
stealth tates - 5 months ago
β€οΈβ€οΈπŸ˜‚
F. Williams
F. Williams - 5 months ago
So this must've happen before, he had to move in with Bro... The Roomate.lol
Williebcool Cool
Williebcool Cool - 5 months ago
Yes his skits are dope I’m a fan
Off the Limits_24k
Off the Limits_24k - 5 months ago
Scene from Martin
Jmula 1738
Jmula 1738 - 5 months ago
Yoooo jah yall should do a part 2 of this
Simply Gem
Simply Gem - 5 months ago
Oh lawd I would never borrow money from my husband's friends πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†
rbcapbustditto
rbcapbustditto - 5 months ago
What if you knew her before you knew ur boy and you already got a nickname 4 her? Gimme y'all take on that one.
Jamal Gadson
Jamal Gadson - 5 months ago
Funny
kendrick from down the street
Wy the nigga look so slow like he just got the last 16 yrs of his life erased
2:21
King Scott
King Scott - 5 months ago
That shit will get a mutha fucked up
james hawkins
james hawkins - 5 months ago
Yall funny and confusing.
Ash Has
Ash Has - 5 months ago
Possessive
James Morris
James Morris - 5 months ago
That's right Bigg Jah πŸ’ͺ. These lil dudes Don't understand rank.
Robert Black
Robert Black - 5 months ago
πŸ’― don’t give my wife no damn nickname
Pierce Brooks
Pierce Brooks - 5 months ago
Now that I think about I never gave none of my friends girl a nickname it’s like it’s instinctive not to as a bro
King Pope Caesar
King Pope Caesar - 5 months ago
FAX
NY - Buddy
NY - Buddy - 5 months ago
Hold on, Lulnithia.
Nigga, why that name sound like a type of Battery?
HT logistics3434
HT logistics3434 - 5 months ago
You gonna take this money back🀣🀣
Newyorkdavinci
Newyorkdavinci - 5 months ago
100
Scrappy Coco
Scrappy Coco - 5 months ago
πŸ˜‚
NME Davinchi
NME Davinchi - 5 months ago
Tell nini I said bye
Quintin Wright
Quintin Wright - 5 months ago
I don't see what the big deal is someone enlighten me if I'm missing something
Next videos