Jimmy Grills Mark Ruffalo About Avengers: Endgame with a Lie Detector Test

106 000
1 800
 
Comments
Bhargav Solanki
Bhargav Solanki - 4 hours ago
1:09 He was SO *CUTE* !!!
Zeppo57Gaming
Zeppo57Gaming - 13 hours ago
So fake but hilarious
Leo
Leo - 14 hours ago
Jimmy you are cancer
roberto solis
roberto solis - 19 hours ago
Contraten a Mario CastaΓ±eda
videogamedunkey official
videogamedunkey official - 21 hour ago
Thanos didn't want him to spoil anything else
Laili Everdeen
Laili Everdeen - Day ago
He's so pure 😍
Jason Bailey
Jason Bailey - Day ago
fallon is a douche
Cesy Cutie
Cesy Cutie - Day ago
BRUCE AND NATASHA PLEASEEW
Baaani
Baaani - Day ago
You should do this with Tom Holland XD
Fd vrz
Fd vrz - Day ago
Is the host shazam actor? πŸ€ͺ
Hora da Punga
Hora da Punga - Day ago
They will put this video in the post credits of the movie
Joshua Snyder
Joshua Snyder - Day ago
Jimmy is the worst late night host.
Alex G. Novak
Alex G. Novak - Day ago
Funny but this totally is just ripping off of James Corden.
kc_skie 9904
kc_skie 9904 - Day ago
he's so cute and pure in the whole vid tbh
Jesse Johnson
Jesse Johnson - Day ago
Bruce died
ζ₯Šε°ε‰
That's so cruel.
R B
R B - Day ago
Marketing over 9000
Gwyneth Joy Tabag
Gwyneth Joy Tabag - Day ago
When you're really desperate to know what will happen on the movie..
*brings a lie detectorπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Pc Tutorials
Pc Tutorials - Day ago
Do this test with other heroes of avengers plz jimmy
Ibrahim Abdalla
Ibrahim Abdalla - Day ago
If you see this message, copy paste it into 2 other places on the internet

Subscribe to Pewdiepie or die.
OMOR KHAN
OMOR KHAN - Day ago
Epic 🀣that snap🀣🀣
λ§ˆμˆ μΉ΄λ“œ
Damn it now I have to see Avengers Endgame by spending 10 dollar
Iara Zini
Iara Zini - 2 days ago
1:02 oh poor boi
Peyton Faith
Peyton Faith - 2 days ago
poor mark :(
Connor solid
Connor solid - 2 days ago
Its Mark Rufallo greatest actor as Hulk? ;)
Marcos Cortes-Blanco
Marcos Cortes-Blanco - 2 days ago
Why cant we watch a fucking movie without spoilers?
youlolo2
youlolo2 - 2 days ago
Its fake duhh
Silver Moon Studios
Silver Moon Studios - 2 days ago
Bwahaha poor mark xD Tom is probably nervous lol
Aqua Dog
Aqua Dog - 2 days ago
Hulk is dead confirmed
AKA
AKA - 2 days ago
The whole show is a lie
De Koole Kids
De Koole Kids - 2 days ago
I know it's obvious, but this shit is rigged for sure
Liam Sutton
Liam Sutton - 2 days ago
THAT IS BULL#### JIMMY STOP SPOILING FOR EVERYONE WATCHING INCLUDING THE TRUE FANS OF MARVEL
Sri Dtns
Sri Dtns - 2 days ago
Now I knew why spider man is " far from home".πŸ€¦β€β™‚οΈπŸ™Š
Mixed Bag Clips
Mixed Bag Clips - 3 days ago
I thought he had the Tesseract in that case... disappointed.
noobimpact
noobimpact - 3 days ago
Mark "Lying" Ruffalo
KingBanana
KingBanana - 3 days ago
Why is mark always a test subject
Gangnamm Gamer
Gangnamm Gamer - 3 days ago
*We're misleaded* like that Annihilation title thing
HYDRO.MEDIA
HYDRO.MEDIA - 3 days ago
Ik this is fake cus why would marvel put mark back on live tv after what he did I don’t think there stupid enough to put him twice especially if it’s the fucking endgame movie still funny to watch
Wobbly Yapper
Wobbly Yapper - 3 days ago
Just hook up Tom to it
manufps
manufps - 3 days ago
This is next level marketing I must say.
ikram ali
ikram ali - 3 days ago
marvels sweating rn
N1k32h
N1k32h - 3 days ago
No just no
Ai Jeon
Ai Jeon - 3 days ago
Ok so you mean hulk has the infinity stones and snapped his finger to disappear
B ride Up
B ride Up - 3 days ago
Whatever you do tell the truth so you don't turn unto the Hulk.Have you ever played with yourself? LMAO!!
Am I Loser ?
Am I Loser ? - 3 days ago
I want to see hulk beating Thanos ass in end game !!
stephanie lwy
stephanie lwy - 3 days ago
3:10
Merc y
Merc y - 3 days ago
Lol it’s a joke lie detector test.
Tabish Adeel
Tabish Adeel - 3 days ago
How did he just vanished?
Johannes_Flamy
Johannes_Flamy - 3 days ago
Russo pls have mercy
Halcyon 171
Halcyon 171 - 3 days ago
Oh hey charlie chaplin
Darki
Darki - 3 days ago
*Yeah, Mark Ruffalo, huh?*
Aavi Love
Aavi Love - 3 days ago
Mark Ruffalo's constant: 'jimmyyyyy'..*in Ruffalo's mind while he said that*...'imma smash youuuu jimmyyyyy' πŸ˜…
black jessica
black jessica - 3 days ago
Poor Hulk πŸ˜‚
Romeo
Romeo - 3 days ago
How the knob wobbles when he takes the top off the case
ProStar21
ProStar21 - 3 days ago
That was a marvellous ending
Sameer Kooliyat
Sameer Kooliyat - 3 days ago
**Ruffalo walks into the studio**
Russo brothers: "Oh hai Mark"
saurabh dandekar
saurabh dandekar - 4 days ago
Mark ruffalo is just the sweetest actor out there
Mrscmg10
Mrscmg10 - 4 days ago
those girls screaming when jimmy asked about bruce and natasha finally getting together romantically,,,,,,,,, electric chair
Juliano Garcia
Juliano Garcia - 4 days ago
Jimmy: Have You Ever Played With Yourself?
Me: Wth?


*Keeps Replaying It*

Me: Ohhhhhh i get it....
R I F F I N
R I F F I N - 4 days ago
W...h...y
Loren Gutierrez
Loren Gutierrez - 4 days ago
This isn’t real btw
The Tray
The Tray - 4 days ago
I was laughing at this: 3:36
Nerd Unboxing
Nerd Unboxing - 4 days ago
The title and image had me laughing already! πŸ˜‚
Haley Delude
Haley Delude - 4 days ago
Jimmy is gonna get Mark fired from Marvel πŸ˜‚πŸ˜‚
P V
P V - 4 days ago
well ths was fun....
CameronV0105
CameronV0105 - 4 days ago
Wait at the end when mark snapped, he turned into dust so does that mean that there will be another snap in the movie πŸ€”
Daffa Hazza
Daffa Hazza - 4 days ago
it kinda give me a clue that hulk/banner will wield the infinity gauntlet according to the end of this video.
Grenadeguy84 CBSO
Grenadeguy84 CBSO - 4 days ago
This says comments came 4 days ago but the video came out 2 days ago
Pich Naton
Pich Naton - 4 days ago
Have you played with yourself?
Bob Eli
Bob Eli - 4 days ago
Fuck the Tonight Show fuck Jimmy and fuck YouTube for putting the shit on my feed with their fucked up algorithms oh by the way fuck youπŸ‘
Danny Veliz
Danny Veliz - 4 days ago
He tries too hard to be funny, it cringes me. (Jimmy not Mark)
Sam Guynes
Sam Guynes - 4 days ago
He finally learned how to throw fans off
Tayden Ellis
Tayden Ellis - 4 days ago
I wonder what the Russo bros thought of this video
StudioSmith
StudioSmith - 4 days ago
Yall mofos know this is bullshit? Its all for gags and clicks.
Julian Gonzales
Julian Gonzales - 4 days ago
Nobody:
Jimmy Fallon:πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ€£πŸ€£πŸ˜‚πŸ€£πŸ˜‚πŸ€£πŸ˜‚πŸ€£πŸ˜‚πŸ€£πŸ˜‚
Spendog Haynes
Spendog Haynes - 4 days ago
Thatssssss totally reaaaaallllllll duuuuudddddddeeeeeeeee
Ethan Ellis
Ethan Ellis - 4 days ago
Hahahaha, β€œI don’t wanna get fired again” that killed me
Greg Ramage
Greg Ramage - 4 days ago
You can't fire Mark. Come on! Best hulk ever!!!! Marvel wants to fire someone try Brie.
i am a
i am a - 4 days ago
4:06 does that means Hulk will die?? πŸ€”
LinPaws Extra
LinPaws Extra - 4 days ago
Lol it was secretely button controlled
ryanw1401
ryanw1401 - 4 days ago
This could be staged...anyways quit finding spoilers...be patient..you will know everything soon and you will love it that much more..keep in mind..it's just a fucking movie..you humans amuse me how desperate all of you get over a movie
Lynx
Lynx - 4 days ago
Poor guy
FlynnTheRedhead
FlynnTheRedhead - 4 days ago
That detector is faker than my self worth
Almost Unreal
Almost Unreal - 4 days ago
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Green Screen Movie Channel
Kindly subscribe to this channel for newest trailers of upcoming popular Hollywood movies.
Kludgeon
Kludgeon - 4 days ago
How did they get the snap visual effect down? Like what did the audience see?
Maximilian Klein
Maximilian Klein - 4 days ago
Kinda like actually fakeπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Critical T Perm
Critical T Perm - 4 days ago
So Mark can snap without the Infinity Gauntlet!!! WOW!!!
Shelby Faaron
Shelby Faaron - 4 days ago
« That thing shocked me, it’s Marvel!Β Β» XDD
El Ton
El Ton - 4 days ago
4:07 "i don't feel so good"
TheLocutus70
TheLocutus70 - 4 days ago
Instead of going through all that trouble, he should have just asked Tom Holland, he can't keep a secret.
Joey Friends
Joey Friends - 4 days ago
This is def fake
jonthekidminer cupcakesweetie
SUNSCRIBE TO @jonthekid miner he’s doing a giveaway
Adam Lee
Adam Lee - 4 days ago
Can anyone help support my GoFundMe? https://www.gofundme.com/vy6f4v-honeymoon-to-europe
Sofia B.
Sofia B. - 4 days ago
For the guys saying that Tom Holland should be there I believe that Tom Holland doesn't need a lie detector to spoil the movie, he can do this alone...
ty track
ty track - 4 days ago
he is hilarious
i like Subscribers
i like Subscribers - 4 days ago
to all the genius people in the comment section:
"yeah we know that this is staged along with the poorly animated snap. stfu"
The Deadpool
The Deadpool - 4 days ago
After this mark ruffalo ain't coming to this show again!
Taha Kamran
Taha Kamran - 4 days ago
This video is so dumb lmao
navneet pote
navneet pote - 4 days ago
Ask him something more interesting about avengers........ Come on man
Next videos