Conan & Nick Kroll Teach A Sex Ed Class

36 640
979
 
Comments
dude754321
dude754321 - 3 minutes ago
I think I saw Chris Hanson peek around the corner into the class
Kathy Bates
Kathy Bates - 2 hours ago
Conan and Conor loll
Kedolan
Kedolan - 3 hours ago
Why the heck did they wait until high school to have a sex ed class? One of the guys in there was 18, he could've used some of this info years ago!
Slime•Workers• Inc.
Slime•Workers• Inc. - 3 hours ago
0:06 i ThInK WeRe fRiENdS
Mike Getsi
Mike Getsi - 6 hours ago
Well, I guess this is better than bringing in drag queen trannys to teach sex ed.
Jesse James Atencio
Jesse James Atencio - 7 hours ago
Girl in green was proper savage lmao
adrian mathew
adrian mathew - 18 hours ago
1:55 that guy with mother Mary’s picture on his back😂😂✌🏼
James Viice
James Viice - 19 hours ago
where is the globe?
frost _16
frost _16 - Day ago
This is sex ed gone wrong haha
how tf you suck dick on accident
this either a fake ass classroom or they just go to a dominantly white school
pereiramariana35
pereiramariana35 - Day ago
laughing at conan is never a waste of time! or masturbating for that matter, just not at conan...
annie c
annie c - Day ago
young women repeatedly referred to as guys. why not refer to them as young ladies and gentlemen. would be a good start , acknowledging both sexes equally.
Dafterror
Dafterror - Day ago
What's up with the WRONGs and RIGHTs? Why was that included? That ruined the clip for me. Otherwise, it would definitively have been meh.
Anurag M
Anurag M - 2 days ago
The douchheeee
shuarma0
shuarma0 - 2 days ago
nick kroll's being a bit too serious
Vanessa
Vanessa - 2 days ago
I've watched the first couple seconds again and again just to see the pain in Nick Kroll's eyes when he answers "I'm standing here with my good pal, Nick Kroll. Hi, Nick" with "I'm good, thanks. Hi, Conan."
Jacob
Jacob - 2 days ago
The girl in green reminded me of Summer from School of Rock with her comment "How much do you really know of the female anatomy?"
DIANA GUEVARA
DIANA GUEVARA - 2 days ago
Jordan Schlansky: there're various sexual positions, its dangerous to have various sexl partners, i expect various questions from you all.
Tripp Stafford
Tripp Stafford - 2 days ago
I wish I was in that class
LumpySpaceBrotha
LumpySpaceBrotha - 2 days ago
I hate all the jackets they make him wear in this show
Gankageddon
Gankageddon - 2 days ago
F is For Family is so much better.
amal zuhair
amal zuhair - 2 days ago
Conan is one of those comedians where he’s standing right on the line between funny and absolute insanity
L CT
L CT - 2 days ago
Nick Kroll is SOOOOO slept on. So glad ppl like Big Mouth
Dave Ridlespriger
Dave Ridlespriger - 2 days ago
HAN walked by mad ,and I told him the WOOKIE went that way???
LOL. /8
Dave Ridlespriger
Dave Ridlespriger - 2 days ago
I'm proud of mine

Lol.
Dave Ridlespriger
Dave Ridlespriger - 2 days ago
LOL.
Dave Ridlespriger
Dave Ridlespriger - 2 days ago
When they gone bust yo cherry???
Jake Lawson
Jake Lawson - 2 days ago
Student at 1:57 is a paid actor, not actual teenager.
Alayne Byrd
Alayne Byrd - 2 days ago
😂Oh these two bitches... This catastrophe shouldn't have taken me almost an hour to watch!! I probably laughed too much & way too hard at this!!!😂

😐My tummy hurts now.😐
mustafa siddiqui
mustafa siddiqui - 3 days ago
Girl in green looks like the girl from a walk to remember :P
XDGamer 159
XDGamer 159 - 3 days ago
The girl in the green is so hooooooooooooooooooooooooooooooooooooot!
The Laid Off Founder
The Laid Off Founder - 3 days ago
This type of education would have made my youth a whole lot easier. Hah.
JacobOlli
JacobOlli - 3 days ago
Nick Kroll face reminds me a bit of Eric Andre's
Karen Mendoza
Karen Mendoza - 3 days ago
That kid really does look like him
Mark Lowney
Mark Lowney - 3 days ago
G
21Liberdade
21Liberdade - 3 days ago
The girl with the green shirt is high as f
Lovisa Maanmies
Lovisa Maanmies - 3 days ago
Haven't laughed this much in a while, thank you Conan and Nick!
jorge aldridge
jorge aldridge - 3 days ago
Fake kids
holohulolo
holohulolo - 3 days ago
That girl in green kind of looks like lindsay lohan without freckles.
John Dukes
John Dukes - 3 days ago
That show is borderline pedophilia
A
A - 3 days ago
I'm going through... *CHANGES*
Shushant Parab
Shushant Parab - 3 days ago
Damn Conan.. back at it with his brown leather jacket
Manu Goat
Manu Goat - 3 days ago
Almost died laughing. Connan is hilarious
casey
casey - 3 days ago
I would love to be Conans child
lprdgds
lprdgds - 4 days ago
Sorry Conan, some of us like curvy 'bananas' lmao
Laura OBrien
Laura OBrien - 4 days ago
yes, this needs to be done again with jordan schlansky
Destiny Fucker
Destiny Fucker - 4 days ago
It was Google who taught me- edit - YouTube ( especially the comment section)
you know what now that I think about it
it was thanks to all the beautiful people who shared their knowledge online. (on the internet)
Sonny Crockett
Sonny Crockett - 4 days ago
They should've thrown the fruit at the kids faces at Major league baseball pitcher speeds.
Tom Bryant
Tom Bryant - 4 days ago
Me: laughing slightly awkward and uncomfortably
sean aquias
sean aquias - 4 days ago
Best duo
Alanah Yankum
Alanah Yankum - 4 days ago
I love big mouth
Blake Simpson
Blake Simpson - 4 days ago
Was the right/wrong thing the legal criteria to let them do this
tayottt
tayottt - 4 days ago
Hilarious
M Oliveira
M Oliveira - 4 days ago
Good class guys!!
Remember to do DNA test. kkkkkkk
IIIrandomIII
IIIrandomIII - 4 days ago
I'm gonna say it...
That 15 year old girl sitting at the front with green top...
She's gonna be a babe later.
Tara Z
Tara Z - 4 days ago
I adore the girl in the green sweatshirt. She kept it 💯 🔥
jrarks
jrarks - Day ago
I'd have sex ed with her, I'm 15 too
m smith
m smith - 4 days ago
I Love Conan. Nobody better than him especially with spontaneous hilarious stuff. The V under his armpit for some reason had me rolling. Love his remotes too.
shatalg
shatalg - 4 days ago
It was kind of disturbing when two middle aged men started talking about their penises to 15 year old school kids.
craigyjustine
craigyjustine - 4 days ago
Damn, I love that girl in green. She’s so beautiful
Samuel Morel
Samuel Morel - 4 days ago
Were is the teacher lol
rakesh gen
rakesh gen - 4 days ago
There's no sex education like this in my country India ✌️
CoolxFrigginxBeans04
CoolxFrigginxBeans04 - 4 days ago
Hilarious!
☢ ᴅᴠᴅ ᴘʟᴀʏᴀ ☣
_Socks on Lights off_ lol
Ricky
Ricky - 5 days ago
The girl in green is so cute
Ricky
Ricky - 14 hours ago
Jinnhee haha Im 3 years old so
Jinnhee
Jinnhee - 18 hours ago
FBI? This comment right here.
Jo La
Jo La - 5 days ago
hmm...
Dong Li
Dong Li - 5 days ago
This should be described as a what? I did not get that
Unired
Unired - 5 days ago
Kimmel: Trashes politics constantly, never shuts up about the POTUS and bores a hole in the meaning of primetime and entertainment
Conan: Never brings politics into any discussion, is consistent with his comedy and knows what purpose he serves

Yet Kimmel gets more views?
Alex Resnick
Alex Resnick - 5 days ago
I kind of want to watch that entire period now...
Winona Daphne
Winona Daphne - 5 days ago
did the high school admin board be like "pick the prettiest kids to shoot for this segment" because no way a classroom actually looks like that
fReEvBuCkS Now
fReEvBuCkS Now - 5 days ago
5 minutes of awkward laughs😂
Sil Aco
Sil Aco - 5 days ago
Should’ve had hormone monster teach the class 😩😍
Please Sub 2 me for no reason thanx
Oh mah god im 15🖕
Takahashi nani ni shimasu ka?
You have to be in a dedicated sex ed class? I hope its mandatory.
JO J
JO J - 5 days ago
Yikes!
Tyler Christie
Tyler Christie - 5 days ago
What’s his movie show called
AGST
AGST - 5 days ago
Best Episode!
Agnibha Sen
Agnibha Sen - 5 days ago
These kids' parents are gonna have a serious conversation with the school authorities.
Kermit the frog
Kermit the frog - 5 days ago
That girl was wearing too short shorts they looked like underwear
CLuv
CLuv - 5 days ago
He said Victoria's Secret catalog and there was silence
卢本伟没有
卢本伟没有 - 5 days ago
guess what in china,when someone put this video on bilibili,it was been banned
Agam Bhasin
Agam Bhasin - 5 days ago
Conan is the best!
OLBastholm
OLBastholm - 5 days ago
The facial expressions of the girl in the green shirt are priceless!
ermitanyo hermit
ermitanyo hermit - 5 days ago
Why do i have the feeling that conan is holding back with his jokes? Hahaha. We all know he can go crazy on that topic in the most witty way but since he is talking to a bunch of kids he is trying to hold back his quips.
Karan Shukla
Karan Shukla - 5 days ago
Still better than my biology teacher who couldn't get even single word out of his mouth throughout "Reproduction" chapter
Rizzle Dizzle
Rizzle Dizzle - 5 days ago
what an awesome Duo!
Bob
Bob - 5 days ago
The girl's face at 4:07 sums up the entire video.
ramcharan koindela
ramcharan koindela - 5 days ago
same jacket since ages.
Zetsuke4
Zetsuke4 - 5 days ago
burbank school so lucky LOL funny video dude conen.
Zetsuke4
Zetsuke4 - 5 days ago
well to be fair eating it isnt wrong
Zetsuke4
Zetsuke4 - 5 days ago
but u can give consent while not being definitely into it though
Zetsuke4
Zetsuke4 - 5 days ago
lol that asian kid with shorts
Zetsuke4
Zetsuke4 - 5 days ago
LMAO that Conor kid
Zetsuke4
Zetsuke4 - 5 days ago
an and or CONan CONor and, or
Flex Seal Man!
Flex Seal Man! - 5 days ago
Hilarious 😂
Tzvi Schuman
Tzvi Schuman - 5 days ago
That Blonde girl in the front looks exactly like the "A Walk to Remember" girl... Wow!
Andrea Guzmán
Andrea Guzmán - 5 days ago
Hahaha
I love it The Two 😂💓
Shaggy
Shaggy - 5 days ago
My clean Christian mind has been deceived.
Cristina Ortiz
Cristina Ortiz - 5 days ago
The douche!
MrUtuber2012
MrUtuber2012 - 5 days ago
Conor lied. He finally learnt who his father is
Jesse Valdez
Jesse Valdez - 6 days ago
Bingo bango...
Justin Allday
Justin Allday - 6 days ago
Anyone else notice a lot of the students wearing VANS?
Next videos