I Played a FAKE NikkieTutorials VIDEO GAME! OMG!

37 495
494
 
Comments
NikkieTutorials
NikkieTutorials - 2 months ago
*HOW CRAZY IS THIS???* ... I should create my own game some day! 🤯
Kaderin Wroth
Kaderin Wroth - 20 hours ago
The sad thing is it was probably made in China and our copyright laws do not apply there.
Chewie
Chewie - Day ago
DO IT PLEAAAAASE
Samira Maria Abbasi Far Kosh
If you do that........ I AM GOING TO BE THE FIRST DOWNLOADING IT!!!!!!!!!! Btw you are soooo soooo pretty even without makeup!!! 💄💄💄💄💄
Shaneil Green
Shaneil Green - 6 days ago
Hi am from Jamaica and am an albino I've always wanted to try make up but its hard to get Amy shade for my complexion here could you help me out please Just need some advice
stan ayteez
stan ayteez - 8 days ago
Just Me yeah... no.
Sehar Sehar
Sehar Sehar - Hour ago
love you😘😘👌👌👌
Skull Girrl
Skull Girrl - 5 hours ago
I love the symbols for products!
Shannon Thomas
Shannon Thomas - 19 hours ago
You should definitely say how much the products are in price
giofu7
giofu7 - 21 hour ago
I can't afford Milani because I'm from Chile and yeah... shipping fee
Kelay Chuozo
Kelay Chuozo - Day ago
You're absolutely thee queeeeenn 😍👑
Taliah Wellons
Taliah Wellons - Day ago
Niki:really Real- *Puts head through roof* ReaLLy BlUR iT BabY
QUAN JIA
QUAN JIA - Day ago
omg... Nikkie sooooooooooo cute
Patrick Russell
Patrick Russell - Day ago
“A green corrector, they just dragged my ass for having a red face”!!!! Omg 🤣🤣🤣
Solveig Haugland
Solveig Haugland - Day ago
Nikkie, you are the most genuine beauty influencer. Thank you for showing that you can be passionate about makeup without being involved with drama, which shouldn’t be associated with makeup anyway.
gossip girl
gossip girl - 2 days ago
PAUSE UNA SICIYIM SENIN
TruSs Mary Cedric
TruSs Mary Cedric - 2 days ago
Polish language xDDDD
Swetha 37
Swetha 37 - 2 days ago
U look good in this look
Jessica Grace
Jessica Grace - 2 days ago
OK YOUTUBE I FUCKING WATCHED IT
Elif Uka
Elif Uka - 3 days ago
Are u happy that they made some game with ur makeup going on ?? 😍love u so muchhh
Kamila
Kamila - 3 days ago
I see Polish language here 😲
Giovanniaviles Avilesflores
UH SLEEP, YEAH WE DON'T KNOW HER
Cristian Diaz
Cristian Diaz - 3 days ago
200/5000

other youtubers announce in each video that or which product / video is sponsorshipped, they say that it is a norm of youtube, apart from being a moral commitment with their subscribers. Maybe you do not? or perhaps it is not necessary to clarify if your conscience is calm.
ka te
ka te - 4 days ago
woow soo beautiful
why?
why? - 4 days ago
did she say where is my cunt??
•- Puniloa H -•
•- Puniloa H -• - 4 days ago
Imagine wearing something that costs almost 400 dollars on your head
Ava Kerr
Ava Kerr - 4 days ago
can i make a custom doll of you just thought i should ask you
Thumbing Docking
Thumbing Docking - 4 days ago
You r so cute 😍💕
Patricia Joy Bersamina
Patricia Joy Bersamina - 5 days ago
I love you, Nikkie. You are my favorite bootyful person! 😘 It was surprising when you opened up about the community in the middle. I like the implementation that you are doing with the pop ups now. Hope this makes a difference in the beautiful person community. 😍
Angel Fortune
Angel Fortune - 5 days ago
LOL am I the only one who's like "Sis, they have games on almost every youtuber on girly websites."
JUJUH SOUZA
JUJUH SOUZA - 5 days ago
PERFECTTTTTTTT
Alejandra Penagos
Alejandra Penagos - 5 days ago
i must say that i always see your videos, since years ago,and i telling you this because i'm fan from Colombia who learn so much from you, the thinks that you say about products to me, it's true, i always taste it and i can say you don't lie about it, so keep going, you are great, your work are great.
Jorgia Maxwell
Jorgia Maxwell - 6 days ago
so ur telling me this isnt a barbie make up game?
Yulina areo
Yulina areo - 6 days ago
And that's the reason why 7 yo girls do makeup better than us.
Karley :3
Karley :3 - 6 days ago
I just played your game! 😂 It was fun lol
Gabriela Kupiec
Gabriela Kupiec - 6 days ago
,, zagraj w grę,, this is Polish website. Polaczki 💛🇵🇱
Viktória Varga
Viktória Varga - 6 days ago
yessssssssssss
PHEnomenon
PHEnomenon - 7 days ago
Can you not sue them for using your likeness?
Angelic Alivio
Angelic Alivio - 7 days ago
hi nikkie! a little suggestion, I guess. i've seen the little pop up logos from some of your newer videos but they're kinda.. tiny. maybe a little bit bigger? the idea is amazing btw, it would be good if other beauty youtubers would follow suit
Natii's Life
Natii's Life - 7 days ago
The least problematic beauty influencer
jedyneczka123
jedyneczka123 - 7 days ago
WYSPA GIER❤️❤️❤️❤️
Miss Kylie
Miss Kylie - 7 days ago
She is so talented it’s insane! I’ve been trying to do makeup for years but my outcomes are always mediocre 😂 but it’s super cool to see people do all of these looks
Annabeth Chase
Annabeth Chase - 7 days ago
I think the symbols are a wonderful system, and I actually had no idea that there was such a stigma around you being affiliated with certain products
TheUndiscoveredArtist
TheUndiscoveredArtist - 7 days ago
Her nails look like the tips of those really fancy sharpie highlighters.

Though i still love you nikki, and I have a lot of respect for your speech.
kim seokjin is still a baby
I am your 1st like
THGfan0630
THGfan0630 - 7 days ago
I support your pop up idea!!! The beauty community needs to be more open and honest and I feel like this is a really good way to get there
Arn Charise Avila
Arn Charise Avila - 7 days ago
Your sooo pretty
THGfan0630
THGfan0630 - 7 days ago
Why isn't she using the becca foundation anymore?
THGfan0630
THGfan0630 - 7 days ago
Not to shade, but did she get more work done on her chin/jawline? Her chin looks very pointed in this video
Jetstar 23
Jetstar 23 - 7 days ago
I keep laughing when you tried to do the pose.. and you raise your arm up!
Rachelle Jenkins
Rachelle Jenkins - 7 days ago
CRISPY MEH.
Subha Fatema
Subha Fatema - 7 days ago
Hi I’m new
Autumn Frierson
Autumn Frierson - 7 days ago
Hey
Polimnia
Polimnia - 7 days ago
I dont thing that u have to do this.... u dont own to nobody
Dalton Penn
Dalton Penn - 7 days ago
Idk if it’s cause im high but this video is funny asf😭🤣
Caitlin Nairn
Caitlin Nairn - 7 days ago
I have the same brushes as you xD
Femke speelt
Femke speelt - 7 days ago
hoi
Rebecca Davey
Rebecca Davey - 8 days ago
OMG
슬기박
슬기박 - 8 days ago
Why don’t you show how to do your eyebrows?
Sharmistha Das
Sharmistha Das - 8 days ago
U r my inspiration...,😙😘😍
bla bks
bla bks - 8 days ago
You dont need to say sorry
It’s Michelle Tv
It’s Michelle Tv - 8 days ago
Who else looked in the description for the game link 🤣
Jennifer Liu
Jennifer Liu - 8 days ago
Coverage has joined the chat.
anne leeuw
anne leeuw - 8 days ago
Omg waarom zeuren mensen over sponsers. Youtube is vooral voor de grote een baan dus moeten ze geld verdienen! Laat ze in hun waarde en geniet van de video en laat mensen in hun waarde.
Ps. Nikkie i love you❤️ van een nederlandse kijker😘
Scarlett
Scarlett - 8 days ago
I'm sorry for my country. :) Edit: I wanted to find this game and write in Polish that they should contact you but I couldn't find it. Maybe they deleted it.
The DramaLlama
The DramaLlama - 8 days ago
13:18
Julia_Drawings
Julia_Drawings - 9 days ago
1:11 zgraj w tę grę! ayyyyyyyy polska! :p
live on msp
live on msp - 9 days ago
Bye sisters I'm not a part of you anymore
XxWatermelonBlushxX
XxWatermelonBlushxX - 9 days ago
That powder looked like Laura merciér
Jezebel M
Jezebel M - 10 days ago
If I baked my face (caking my face) every day, i would have pimples fo dayyyyyyys!
Linda Heesen
Linda Heesen - 10 days ago
nikki, where do you get the lipstic in the Netherlands?
Panda Flashero :v
Panda Flashero :v - 10 days ago
No entiendo una chota lo que dice pero me desespera que esté hablando y hablando todo el tiempo!! QUIERO VER EL MAQUILLAJE LA PUTA MADRE
Arriane Malum
Arriane Malum - 10 days ago
I think this an amazing system. It’s transparent and builds trust.
XxxWolfGaming xxX
XxxWolfGaming xxX - 12 days ago
I played this game right before you post this.. lol
Oh so that’s why it looks so familiar!
It’s you!
Mocro Zeynabjeh
Mocro Zeynabjeh - 13 days ago
NEDERLANDERSSS????? We houden van jou nikkie
Kachowie kun
Kachowie kun - 16 days ago
Girl you slay that look!
Behind BluEyez
Behind BluEyez - 17 days ago
Such a cute personality!
BTS armyfan101
BTS armyfan101 - 17 days ago
7:24 nikki going asmr lol
Vera Rybinska
Vera Rybinska - 18 days ago
nikkie i love you i am from poland bt since i was 5 i llive in greece i adore you i think you arte the moost TALENTED inflencers on the planet but i think that u should run again the game yours face and what u do on a game!!! they should ask promition. LOVES N KISSSES
Bruna Marcinichen
Bruna Marcinichen - 18 days ago
I feel really inspired watching your videos, you are amazing!!!!!!
Holly Easton-Lankester
Holly Easton-Lankester - 18 days ago
❤️ ❤️ ❤️
Well i’m late
Well i’m late - 19 days ago
James would of sewed so quickly 😂😂😂😂
Cameron Jones
Cameron Jones - 19 days ago
DOODOO???
Don Scribe
Don Scribe - 19 days ago
15
Faith Silva
Faith Silva - 19 days ago
Can she sue tho? These people are creepy.
faith bennett
faith bennett - 20 days ago
love this look think you should defo make a game xx
Arwen Kassies
Arwen Kassies - 20 days ago
I love you your genius
Kim
Kim - 20 days ago
looks amazing nikkie btw the doll game doesn't look too much like you, plus youre always more happier the game looks too sad to be you
YouTiful_ B anjali bates
YouTiful_ B anjali bates - 22 days ago
She looks like you but you're prettier!
Noemi Nasiadka
Noemi Nasiadka - 22 days ago
Ayyy did you notice that writing in polish?
Zauważyliście ten napis po polsku?
Roos Ten Have
Roos Ten Have - 22 days ago
Waarom spreek je eigenlijk Engels als je nl bent
Who’s_A_Good Boy!
Who’s_A_Good Boy! - 23 days ago
That lipstick expression though
Ana Franco
Ana Franco - 23 days ago
She looks like Khole kardashian
crushpetals
crushpetals - 23 days ago
I kind of wish she would have followed the game exactly to see how it turned out 😂😂
Olivia Tapia-Gomez
Olivia Tapia-Gomez - 23 days ago
How is your makeup so perfect 👌🏻
li100981
li100981 - 24 days ago
Hey can you do a half and half face of beauty and the beast xxxxxx
mukeshipper
mukeshipper - 24 days ago
Ouu polish website. ❤️🇵🇱
Nynke Meijer
Nynke Meijer - 25 days ago
When I watch you’re video’s I am Bettini jealous XD by you it all looks so easy! Can you open a salon? I will definitely come XD
robert elia
robert elia - 25 days ago
Nikki u dont gotta prove nuthin. U have and will rule.
lilly
lilly - 27 days ago
OKAAAYYY NIKKIE NOW GO GET A LAWYER AND GET THAT SHMONEYYY HONNEEYYYY... LMAO
Shynal Chand
Shynal Chand - 28 days ago
what brush is she using at 14:55 ?
Hiro Shima
Hiro Shima - 29 days ago
c'est quoi cette horreur
rover 75
rover 75 - Month ago
dit is zoooo overdreven! kom op je bent geen Amerikaan! je bent Hollander!!!
Storm April
Storm April - Month ago
she look beautiful
Noel Carpenter
Noel Carpenter - Month ago
Your speech is beautiful and I feel u and I don’t think that about you I love you you in power me you are my hero and I think that that is a good idea
Anyasfamily
Anyasfamily - Month ago
OMG SHE LOOKS LIKE A PUNK GODDESS NIKKIE IF YOU SEE THIS I WANT YOU TO KNOW YOU'RE MY QUEEN 👑 SO SO FAB
Next videos