Emma Chamberlain’s Day in a Life: Coffee, House Tour, Fortnite & More | Cosmopolitan

5 130
62
 
Comments
Carla H
Carla H - 8 hours ago
im so triggered at her leaving the tap on as she washes her face
zijuiy wttuy
zijuiy wttuy - 17 hours ago
imagine hating on a 19 year old girl because she’s successful and has made a career out of being herself lol. can’t relate. i don’t have that much time on my hands :)
Jamie Nolastname
Jamie Nolastname - 17 hours ago
The best influencer out there
lillian keay
lillian keay - 18 hours ago
where was the house tour lmao
zijuiy wttuy
zijuiy wttuy - 17 hours ago
shes like on her own video "im done with fortnite" and with the same outfit in this video like "we playing fortnite today" okay gurl
Maddie Morgan
Maddie Morgan - 19 hours ago
I would do something that wasn’t originally on my to do list and then once it’s already done I’ll write it on the damn list just to cross it off and make it bigger
c
c - 23 hours ago
what lip balm does she use ?
Kylie Jordan
Kylie Jordan - Day ago
Peep the Sonya Dakar👀
Amelia Hart
Amelia Hart - Day ago
The planner comes out on my birthday! I just feel so cool😂🤦🏽‍♀️
nurhierunterwegs
nurhierunterwegs - Day ago
Her cat scared the shit out of me hahahaha
Angie Baby
Angie Baby - Day ago
I've been looking for that sweater for a couple days now... anyone know where it's from lol
Daniella Ruhf
Daniella Ruhf - Day ago
This is very. very. privileged. Lol.
brooke w
brooke w - Day ago
love Emma but I don't want a planner with her name right on the front cover:(
layal aziz
layal aziz - Day ago
*she didnt cuss once*
Shaikha M
Shaikha M - Day ago
it is true but you have to let the mascara smudge dry completely then brush it
L F
L F - Day ago
i- the editing, they really tried lmao
Ask to seduce Miss
Ask to seduce Miss - Day ago
This is so realistic, This is literally how everyone acts in their daily life
Querencia.tv
Querencia.tv - Day ago
Wow pretty. Thank you for uploading 😍
Angela Rocha
Angela Rocha - Day ago
Queen
Ask to seduce Miss
Ask to seduce Miss - Day ago
i want to talk to the editor
Aryana Huffstutler
Aryana Huffstutler - Day ago
ok but that cat scared the CRAP outta me
Feilina Gloria
Feilina Gloria - Day ago
shes like on her own video "im done with fortnite" and with the same outfit in this video like "we playing fortnite today" okay gurl
MaliMalz
MaliMalz - Day ago
Lol Emma the mascara removal thing only works with a clean spooly and gotta wait till it has dried then use the spooly it’ll come right off. I’m a MUA. It works trust me;)
woot
woot - Day ago
Everyone clicked when they saw house tour
payton s
payton s - Day ago
its really funny that this is the same day that she recorded the playing nostalgic games video and in it she said "i dont play fortnite anymore" and yet,
Elizabeth McClung
Elizabeth McClung - Day ago
emma this same day filming another video: i hate fortnite
Siya Serebrums
Siya Serebrums - Day ago
What if Emma is a graphic designer
Sunnyday Sunshine13
Sunnyday Sunshine13 - 2 days ago
Ok but why would I want a planner with someone else's name on it?
Demian Mandona
Demian Mandona - 2 days ago
I think this was edited by Emma but then edited worse by cosmopolitan
Lior Ron
Lior Ron - 2 days ago
Ok I love her
Sophie Ca
Sophie Ca - 2 days ago
the editing is killing me lmfao
Holly Smith
Holly Smith - 2 days ago
Does anyone know where her zip jumper is from?
Louisa Bicknell
Louisa Bicknell - 2 days ago
That warning was so shady on cosmos part lollll hunny she created those common YouTube trends
Isslam Ben Salem
Isslam Ben Salem - 3 days ago
Her skin got so clear omg, so happy for her!!!!
Madelaine Elenor Musk
Madelaine Elenor Musk - 3 days ago
I love you Emma 💛
givepadthai
givepadthai - 3 days ago
i want to talk to the editor
bilinas mini
bilinas mini - 3 days ago
This is so realistic, This is literally how everyone acts in their daily life
Decent Parks
Decent Parks - 3 days ago
https://youtu.be/WRGS7Hm-3pw
KB
KB - 3 days ago
why does Emma always look dead inside lmao
bilinas mini
bilinas mini - 3 days ago
Add 'play with cats' to your planner! You gotta pull a string or toss a mouse for them once in a while.
KB
KB - 3 days ago
okay this editing is absolutely TERRIBLE
bianca garcia
bianca garcia - 3 days ago
that's urine not poop
Jennifer Ashley
Jennifer Ashley - 3 days ago
there is just so much edits
Haylee Johnson
Haylee Johnson - 3 days ago
I look up to Emma !
Divine Egh
Divine Egh - 3 days ago
So if we buy the planner would it say “Emma chamberlain” on it to???😭😭😭
Alyssa Pena
Alyssa Pena - 3 days ago
So she doesn’t eat
Jordan Holdaway
Jordan Holdaway - 4 days ago
not a fan of whoever edited this buttttt next time let Emma edit this lmao
yroohj gouy
yroohj gouy - 4 days ago
Awesome!!!!
Siddharth Marla
Siddharth Marla - 4 days ago
The TAP
Sasha Eden
Sasha Eden - 4 days ago
eating any kind of meal except coffee has left the chat
yroohj gouy
yroohj gouy - 4 days ago
me going on youtube cosmopolitan: emma chamberlains day in the life: Coffee, okay House tour?! now we sit here
Alfie S
Alfie S - 4 days ago
where was the house tour lmao
Cassius Block
Cassius Block - 4 days ago
They didn’t even do a house tour lol
alyssa c
alyssa c - 4 days ago
imagine having enough money to buy like five large floaties. not me💀
Jannah Ashraf
Jannah Ashraf - 4 days ago
It seems like I’m the only one who likes this editing style it’s professional but still has that cute relatable and easy-going vibe
r e i l l y ! a n n
r e i l l y ! a n n - 4 days ago
i love emma she doesn’t fake her life and what she does she’s so genuine and isn’t afraid to be herself on/off camera
Ella Corrigan
Ella Corrigan - 4 days ago
Add 'play with cats' to your planner! You gotta pull a string or toss a mouse for them once in a while.
Ella Corrigan
Ella Corrigan - 4 days ago
First thing I write on my planner:
"Make a list"
So I have something to cross off immediately lol
Carolina Berber
Carolina Berber - 4 days ago
her planner actually looks soooo cool. She is so chill as always, love it emma
Jocelyn Reyes
Jocelyn Reyes - 5 days ago
She could’ve at least brushed her hair. Geeze.
Karenna Eva
Karenna Eva - 5 days ago
you can see how hard emma tried not to swear especially when she cleaned the litter box
Kallie
Kallie - 5 days ago
no but really... Emma should start a twitch stream!
Alexandra Nicole
Alexandra Nicole - 5 days ago
she’s so unproblematic
thomas8oD
thomas8oD - 5 days ago
nobody:
Emma: getting gradually more frustrated because of how hot it is outside 😂
Amy Amay
Amy Amay - 5 days ago
I feel like Emma had to give Cosmo notes on how to edit this vid
Cyra Redcliffe
Cyra Redcliffe - 5 days ago
This is legit me everyday
oda nergaard
oda nergaard - 5 days ago
me going on youtube
cosmopolitan: emma chamberlains day in the life:
Coffee, okay
House tour?!
now we sit here
Tanzim
Tanzim - 5 days ago
5:25 'Make up makers my face feel Gross' , SHES MAKING SOME GHOOOD STATEMENTS HERE!
LIVIER
LIVIER - 5 days ago
Now i understand how Emma or just people wear sweaters in the summer time, just because they have the ac on all day inside their houses haha
kendra wilcox
kendra wilcox - 5 days ago
Where’s da house tour tho
Tiff's
Tiff's - 5 days ago
Why do I feel like she doesn’t care about anything anymore
Rona Marie
Rona Marie - 5 days ago
emma hasn’t eaten in her day in life 😭😭😭
Rhea Shetty
Rhea Shetty - 5 days ago
I like your new editor
Ambermayy13
Ambermayy13 - 5 days ago
Ayyyye August 18th is my birthday!
Chapoula Aj
Chapoula Aj - 5 days ago
emma is so relaxing i stg
joyce lee
joyce lee - 5 days ago
how is someone so productive
Jemima Nash
Jemima Nash - 5 days ago
trying to ignore the annoying editing bc i actually want to watch this video
Anja P
Anja P - 5 days ago
I came just for house tour? Where is it?
Mare Jerković
Mare Jerković - 5 days ago
anyone else notticed how she said "ladies and gents" just like her best friend olivia? cute
odelayrowe monkey
odelayrowe monkey - 5 days ago
..before she went blonde again!
Kate Desingano
Kate Desingano - 5 days ago
i hate the editing hahahaha bye
Krystal D
Krystal D - 5 days ago
The fact that she didn’t wash her hands after cleaning the liter box. 🤢
abbsnn cose
abbsnn cose - 5 days ago
She’s soo down to earth and doesn’t make everyone feel bad about themselves like other youtubers
Xander X
Xander X - 5 days ago
Seeing Emma’s growth is insane to me. Like it’s insane! Mind blowing. She’s just her and doesn’t change that and is featured in like so much stuff and has millions. Crazy stuff. I remember when she was just driving in her car talking about coffee😂
Next videos