MHW: Iceborne - Raging Brachydios & Furious Rajang

15 869
273
 
Comments
Brenton Taylor
Brenton Taylor - 5 hours ago
Everybody gangsta till Brachy's theme gets vocals
VGE
VGE - 7 hours ago
Rajang isn't fun...so they add another one. Yay.
Here I am waiting for a fun monster, like Great Jaggi, or Lagiacrus. But no... *Rajang Two.* Ugh.
ElektrozDynamix
ElektrozDynamix - 16 hours ago
From 0:50 to 0:53
Not gonna lie, is it just me or did I just hear sounds of velociprey/giaprey?
If it is then could it be a meaning of something to come to Iceborne?
Qsdfgh
Qsdfgh - 14 hours ago
Its you.
QuadricKnight
QuadricKnight - 19 hours ago
Will i finnaly get thoes Brachydios Duel Blades and LongSword?
Alex Mercer
Alex Mercer - 11 hours ago
Hopefully
Subham Munda
Subham Munda - 21 hour ago
Now only Bloodbath diablo is required to pissed world.
Knight Noitxe
Knight Noitxe - 21 hour ago
We're 300% dead.
I love you capcom xDDD



Also please put Darkeater Midir or Kalameet in there, plz and ty
Alexander Armstrong
New event quest
“Is that a jojo reference?”
Objective: slay monsters
Raging Brachydios
Savage deviljho
Thot Banisher
Thot Banisher - Day ago
2 really annoying monsters getting even worse
Fieldy Snutts
Fieldy Snutts - Day ago
Thats great and all but the community has long been asking for mecha great jagras and proto dodogama
Jack Nesmith
Jack Nesmith - Day ago
I like it how raging brachy gets more time then furious rajang
Also I wonder when we will get kulve turoth and master rank armor
Qsdfgh
Qsdfgh - 14 hours ago
Then furious rajang what?
The Foil Demon Enraged
*quest abandoned*
Deathstocker EW
Deathstocker EW - Day ago
"Anger issues" update.
Samuel Baker
Samuel Baker - Day ago
I know my first game was World but I can still tell my days are numbered.
Davilas Vas
Davilas Vas - 2 days ago
Looks like Raging went beyond Super Saiyan.
Camste325
Camste325 - 2 days ago
Best birthday gift for those who have leap year birthdays
Erich Johnson
Erich Johnson - 2 days ago
There's going to be tempered versions of these
Bishop Holt
Bishop Holt - 2 days ago
MY BABY RAGING BRACH IS HERRREEE!!!!!
Ambre Glorieux
Ambre Glorieux - 2 days ago
Quand est la sortie des 2 nouvelles variantes
Derrick Haggard
Derrick Haggard - 2 days ago
Furious Rajang is back "Starts having scarred MH4U flashbacks" Oh no oh no not him anybody but him suddenly my confidence surrounding hunts just went down to 0 real fast.
bola shop
bola shop - 2 days ago
amezing
Demagogines
Demagogines - 2 days ago
Awesome stuff.
But I wonder if they will do another colaboration some time in the future.
We had FF and the Witcher, but do you know where there are also hunters ?
Indeed, Bloodborne .
That would be something of epic proportions.
Squigga tentacles
Squigga tentacles - Day ago
yeah it would be cool but ya know, ps4 exclusive 🙃
Sunbro Solaire
Sunbro Solaire - 2 days ago
That could actually work perfectly now that I think about it. Maybe the lore could be something like the Amygdala at the Cathedral Ward snatching up a beast like Blood-Starved Beast and bring it to the hunting world.
DanielKzy
DanielKzy - 2 days ago
MHW: prepare to cart
Neos4500
Neos4500 - 2 days ago
The cart felynes are gonna make a fortune next month.
FrankyRos
FrankyRos - 2 days ago
Ooo mierda voy a preparar mi culo para la paliza que me van a dar
The Heat
The Heat - 2 days ago
Rajang is going ssj3 fused with kaioken
William Caesar
William Caesar - 2 days ago
Fuck them up with all safijivas weapons easily.
Alex Mercer
Alex Mercer - 11 hours ago
They'll probably be so strong that even with Safi gear they'll still be a hard challenge
King of flames
King of flames - 3 days ago
I wonder what Furious' theme will sound like. I'm imagining an onslaught of tribal war chants
Anay Singh
Anay Singh - 3 days ago
no body noticing how they also gave Furious its own theme >:c
Anay Singh
Anay Singh - 2 days ago
Oh ok, thank you
Jinosakru
Jinosakru - 2 days ago
@Anay Singh The small section of the Rajang theme we hear in this trailer plays during the cutscene with Rajang and Kirin. It plays when Rajang pounds its fists down. Raging Brachydios got a new theme, so I'm sure Furious Rajang will get one too, it's just that we've already heard that particular piece of music played at the end of the trailer before.
Anay Singh
Anay Singh - 2 days ago
That part of the theme for when Furious appears is not in Rajang's theme
Sunbro Solaire
Sunbro Solaire - 2 days ago
No they didn't. Raging has one though.
Gerardo Padilla Villarreal
Me after the trailer: i’m going to die 😨😨😨
Kanta
Kanta - 3 days ago
all that rajang tail farming led to this? will we make it? was it worth it? did we win? will we survive the rajang rodeo?
Ajukreyzi
Ajukreyzi - 3 days ago
I don't think they will be well designed, most of the endgame monsters aren't. There are the really cool fights, like Odogaron, Savi,Jhiva, Shara Ishvalda, Namielle, Vaal Hazak, Velkhana to name a few. Then there are the normal, still very entertaining monsters like Rathalos and Rathian, Anjanath, Glavenius, Tigrex, Nergi and co. But then there are the joke monsters which have zero entertainment in fighting them. Gold Rathian (i do a 360 spin attack every 5 seconds to fuck melees), Stygian Zinogre (you can't see shit because everything is full of red lightning and then i do 360 spin attacks, or Body Bombs out of nowhere), Silver Rathalos (I only have 1/4 of the HP of a normal monster but i'm flying 90% of the fight so it's fine) Lunastra (friends call me Michael Bay). But most of all Rajang. Like Kirin he's not that hard to kill, but the whole fight just isn't fun to play.
I mean you're risking your life to tenderize a part, and then you basically hope to get a 5 second window to attack that part before the tenderize wears off. Also he's in constant motion, 90% of the fight you're dodging attacks and chase him and hope for a small attack window. Same goes for the others.
KFC finger licker
KFC finger licker - 3 days ago
I'm too pessimistic. Most ice borne designs are just like massive almost unavoidable hitbox fests with God damn AoE attacks that almost cover the whole god damn area. Seeing the two new monsters. I can already foresee the entire area will be covered with lightning or lava with giant unavoidable hitboxes that are combed every .5 milliseconds. Unfortunately, the Monster Hunter community is now filled with elitists and masochists. For you ever so dare to question the game, be prepared to be faced with the backlash that is the sound of an obese kid with the breath of Mcdonalds.
UnoriginalBraker
UnoriginalBraker - 3 days ago
It's gonna be fun bodying these guys after I learn how they work.
latinoheat612
latinoheat612 - 3 days ago
Im not worried about brach or rajang, im worried about those poor cats who will carry thousands of fainted hunters back to base
rex flame vermillion
rex flame vermillion - 3 days ago
Raging brachydios isn't charging up you fool that's his stand
Za waruldo ! He's stopping time then makes a
Roda Rolla da ! To smash he's victims to the ground !
Bryye
Bryye - 3 days ago
*E X T R E M E A N G E R*
Wolfgang1804 Flory
Wolfgang1804 Flory - 3 days ago
Me: Still having trouble trying to kill raging brach in mhgu
Also me when I see he’s now in iceborne: 🙃
Ross Kliebenstein
Ross Kliebenstein - 3 days ago
yeah glad im done with this game, that doesnt even sound fun lmao
TheBigMeech
TheBigMeech - Day ago
@Sunbro Solaire Imagine a USa-video comment this seriously
Sunbro Solaire
Sunbro Solaire - 2 days ago
You saw like 7 attacks and said it won't be fun. Your loss.
NiaAlterEGO
NiaAlterEGO - 3 days ago
another 4U monster at this rate i hoped someday we could get Fatalis/White Fatalis in MHW
sam
sam - 3 days ago
Meh
Hadeshi.
Hadeshi. - 3 days ago
i hope they make a unique turf war between Raging Brachydios and Seething Bazelgeuse
Guillolife
Guillolife - 3 days ago
Getting goose bumps from that Raging Brachy theme. I can't wait to have the full song.
Toy Magmadon 07
Toy Magmadon 07 - 3 days ago
C()()L Music
Brianna Fielder
Brianna Fielder - 3 days ago
*Capcom* Yeah we're gonna add Furious Rajang too.
*Guy who mocapped his movements* :D
Mir Sodansky
Mir Sodansky - 4 days ago
Raging Brachy's Ultimate Move is straight outta JoJo's Bizzare Adventures
that Poor Floor got the "MUDAMUDAMUDAMUDAMUDAMUDA WRRRRYYYY!!" *EXPLOSION SLIME BUKKAKE ERUPTION*
Justin Quiñones
Justin Quiñones - 4 days ago
0:22 *when I get a 99% on my grade and I confront my Asian mom*
Copper
Copper - 4 days ago
0:22 This Supernova attack is on par with the Safire of the Emperor in terms of sheer spectacle.
Jim Y ang
Jim Y ang - 4 days ago
Muda Muda Muda Muda
Takemikazuchi321
Takemikazuchi321 - 4 days ago
no way variant brachyios and rajang is going to appear in mhw iceborn holy crap
olivier gence
olivier gence - 4 days ago
Deja le brachydios de base est chiant mais la il balance de la lave je vais deceder 😭
CaptainNoodle
CaptainNoodle - 4 days ago
First timers on facing Raging Brachydios: "Oh it's just a recolor, this should be ea-why there are vocals in the battle music now?"
Trevor Musser
Trevor Musser - 4 days ago
They should put these 2 in a turf war with seething
Trevor Musser
Trevor Musser - 2 days ago
Leostar no I just mean I wanna see em fight I wanna See a interaction with brach’s Slime and bazels bombs And I wanna see rajang against bazel since he had one against jho and they’ll probably tie since both rajang and bazel tie with jho
Leostar
Leostar - 3 days ago
seething isn't that strong, he's just annoying compared to the "perma rage" monsters like these 2 and savage
yung yeen
yung yeen - 4 days ago
so brachys nova blocks off the exits of the area and rajang has multiple grab animations. this isnt your old world kinda hunt is it
Guardian
Guardian - 4 days ago
Monster Hunter eventually just becomes Monster Survive at this point.
NomaD87
NomaD87 - 4 days ago
"No life" nerds jerking because they see a monkey in computer game OMG :D
Sunbro Solaire
Sunbro Solaire - 2 days ago
The hell are you talking about, lol. This game was on console first and primate monsters have existed since the oldest games. I bet you haven't played a single one of these games.
TheBigMeech
TheBigMeech - 3 days ago
Someone's cranky
zu-me ganollo
zu-me ganollo - 4 days ago
Me sees the new trailer
Me: A fine addition to my hat collections
Kevin De La Rosa
Kevin De La Rosa - 4 days ago
0:40 wait, did rajang grab a hunter and smash him into the ground. Oh damn this going to be an epic cart!!!
Copper
Copper - 4 days ago
Holy shit I didn’t see that
Laughing Boi
Laughing Boi - 4 days ago
Hunter: * looks in general direction of monster *
Seething Bazelgeuse, Raging Brachydios, Furious Rajang, Savage Deviljho: *THE FUCK DID YOU SAY TO ME YOU LITTLE SHIT*
gage bowen
gage bowen - 4 days ago
This is gonna be a long night
Unbound King
Unbound King - 4 days ago
what if you
wanted to use Blast Res 3
but raging brachy said
road roller da
liam hopkins
liam hopkins - 4 days ago
awsome vid I cant wait to fight them
Next videos