Can You Feel It? - Jimmy and Kim Kardashian West Freak Out Touching Mystery Objects

220 315
14 833
 
Comments
Rosa Sinesis
Rosa Sinesis - 4 hours ago
WTH Mr.Jimmy be a man 😂 Even kim is more brave than him
박현숙
박현숙 - 6 hours ago
Jimmy and Kim are acting like silly school children. Jimmy is acting so different. I think Jimmy likes Kim...
Jack Kildron
Jack Kildron - 6 hours ago
0:05 Jimmy is hard
Meedoo z
Meedoo z - 10 hours ago
Jimmy biggest over reactor
apotatoflewaroundmyroom
apotatoflewaroundmyroom - 11 hours ago
*Robert Irwin Has joined the chat*
leocbv -
leocbv - - 13 hours ago
Kim k the bitch
Hesse Fkn
Hesse Fkn - 14 hours ago
I was way to busy looking at Kim’s curves
xxxxxGRANDxxxxx
xxxxxGRANDxxxxx - 15 hours ago
4:19
KIM: let Me see somthing
ME: let MEE see somthing 😉
Ruby Bhatia
Ruby Bhatia - 15 hours ago
Why Jimmy overreacted at last
WDIA PRODUCTIONS
WDIA PRODUCTIONS - 15 hours ago
Kanye home watching be like... Wait till she gets home....😂😂😂
Luxury J
Luxury J - 17 hours ago
Kim rolling like a living hour glass
NONIE PADIE.
NONIE PADIE. - 17 hours ago
What happen the butt of kim so biggh is not normalll to much
Woods
Woods - Day ago
*CAN YOU FEEL IT MR.KRABS*
Cowboy Jesus
Cowboy Jesus - 7 hours ago
Woods well not anymore
Neekah Tijiri
Neekah Tijiri - Day ago
Jimmy is the worst person to play this game with. I would have an anxiety attack 😂
Mary Julienne
Mary Julienne - Day ago
Kim actually looks gorgeous in this ! What the fuck ? Like she’s glowing !!!
Matthew Garcia
Matthew Garcia - Day ago
It’s king crab claws...
Jose Chairez
Jose Chairez - 2 days ago
She said “SILENCE”🤨😂
Laurie
Laurie - 2 days ago
That ass CANNOT be real!! Why does she even find that attractive???
Yofavv Sisterz
Yofavv Sisterz - 2 days ago
Dang Kim is thick
Ckxlv31147
Ckxlv31147 - 2 days ago
Nobody:
Kim K: 3:08
Tania John
Tania John - 2 days ago
Aw u can tell his finger never healed properly
Delia Leticia Ramírez Andrade
😂😂😂😂😂😂
superstarrr121
superstarrr121 - 3 days ago
I think it’s ridiculous she needs ha d sanitizer every time comes considering she lays in bed with Kanye West every night .
Izv Isv
Izv Isv - 3 days ago
That lizard is so chill n cute tho haha
Izv Isv
Izv Isv - 3 days ago
Jimmys Favorit
Preetha Pramanik
Preetha Pramanik - 3 days ago
Jimmy was just craving to have her in his arms 😂😂
XyPaC
XyPaC - 3 days ago
fake woman there
sajit sudarshan
sajit sudarshan - 3 days ago
First of its kind spoilsport on Jimmy's show
A* V*z
A* V*z - 3 days ago
👏🤣
ксюша ,
ксюша , - 3 days ago
КАЖЕТСЯ НАЩУПАЛ!???
whatisthisrightnow
whatisthisrightnow - 4 days ago
Kim really said: ⏳
Let Me Die
Let Me Die - 4 days ago
I will never understand how people find bearded dragons scary
Sharon Horsfall
Sharon Horsfall - 4 days ago
It would have been more funny if Steve actually bit Jimmy
Alfonso Contreras
Alfonso Contreras - 4 days ago
God damn, it's hard to ignore that ass!!! She literally looks like one of these big butt porn stars. It almost looks fake, lol 🤣😅 🤣
IllusionOfTruth
IllusionOfTruth - 4 days ago
Bloody hell the cringe is real
Komal Sandhu
Komal Sandhu - 4 days ago
i'm just watcing this episode again again just coz of kim k dress hahahah
Alisha Bles
Alisha Bles - 4 days ago
True
Soul Made
Soul Made - 4 days ago
💯
Kinalbaz Bazz
Kinalbaz Bazz - 4 days ago
Yes
Jizzy Dizzy
Jizzy Dizzy - 4 days ago
Ikr
William Noah
William Noah - 4 days ago
Omg her hips lol
George Basdekis
George Basdekis - 4 days ago
K
Nebbyconda Studios
Nebbyconda Studios - 4 days ago
i love how jimmy first was normal and then turned into Ewh jimmy 😂
Nits Cheetos
Nits Cheetos - 4 days ago
King of overreaction
madhu rekha
madhu rekha - 4 days ago
Is he overacting??? irritating🙄🙄
sanjay neelam
sanjay neelam - 4 days ago
Damn she got curves man..😋
Sineli Obadage
Sineli Obadage - 4 days ago
Poor lizard!
Avi Cruz
Avi Cruz - 4 days ago
Minute 7:33 Jimmy tells and touches Kim's boob😂😂😂😂lmao way tuh play it
Siddhartha Kc
Siddhartha Kc - 3 days ago
I was the clip and comment at same time lol
Azyee Samal
Azyee Samal - 4 days ago
You should definately play this game with Kevin Hart
戦士CVC
戦士CVC - 5 days ago
Damn kim she looks pregnant from the back
Tony Rhodes
Tony Rhodes - 5 days ago
8:25--gaht dam! That profile!
BTW Jimmy is freekin annoying and completely unfuuny....
This game should have been played with Kim's azz towards the camera...
Ray  Gallardo
Ray Gallardo - 5 days ago
The way kim k says silence is fuken hilarious
Adarsh Andhavarapu
Adarsh Andhavarapu - 5 days ago
sooooo sexyyyyy kim
ADNAN .IQBAL
ADNAN .IQBAL - 5 days ago
All about her is fake ...
Joshua Djami
Joshua Djami - 5 days ago
jimmy be on crack
fordusaf3187
fordusaf3187 - 5 days ago
A grown man being so over-the-top squeamish isn't funny...it makes the bit stupid. A woman being a little squeamish is one thing, but when he does it, it loses all comedy value.
Studio Blue
Studio Blue - 6 days ago
How can she think her body looks good like that? There’s no way!
F0r3m4n
F0r3m4n - 6 days ago
No one
Literally no one
...


Her ass GOD DAMN
dishna
dishna - 6 days ago
I don't think the lizard is real , was it ???
Hetarth Kapadia
Hetarth Kapadia - 6 days ago
Kim screaming is life🤣🤣🤣
Top Fertilizer
Top Fertilizer - 6 days ago
You don't need to clean your hands except the last one
LOKESH MEHRA
LOKESH MEHRA - 6 days ago
big ass
Kasu
Kasu - 6 days ago
*Totally grabbed them apples*
Yontop K
Yontop K - 6 days ago
Does plastic booty shit plastic??
What is that thing on back of kim??
KALUS DJ
KALUS DJ - 6 days ago
With an ass that big I bet she has a mammoth toe! 🤣
Predator Gaming
Predator Gaming - 7 days ago
Fucking bitch
Gressia Perez Pino
Gressia Perez Pino - 7 days ago
The squirrel was more real than kim.
Whoodie Woah
Whoodie Woah - 7 days ago
Kim thick af bro
Garry Weir
Garry Weir - 7 days ago
It’s only a fucking lizard calm down with the over reacting jimmy
Hermione Granger
Hermione Granger - 7 days ago
“You’re a lizard,Jimmy!” -Hagrid-
Katsuki 乂乂 Alexa
Katsuki 乂乂 Alexa - 7 days ago
Leave a like for every time Kim Kardashian screamed this video.
Szafrański
Szafrański - 7 days ago
She has a great ass!!
Denis Aslan
Denis Aslan - 7 days ago
Absolutly fake
Jnandeep Lahkar
Jnandeep Lahkar - 7 days ago
Look at her butt
Candice Martin
Candice Martin - 7 days ago
Omg I loved this one. So funny !!!
maddy rey
maddy rey - 7 days ago
What is the purpose of sanitizer in this I didn't understand
CoversGrande CB
CoversGrande CB - 7 days ago
Looks at a squirrel:ahhhhhhhh
Looks at a human : ahhhhhhhhhhhhhhh
kittyy conundrum
kittyy conundrum - 7 days ago
the lizard was not happy
Shanon Vasquez
Shanon Vasquez - 8 days ago
Kim's ass is sooo fake.....its even faker then Kayne
Canal da Isadora Dias
Canal da Isadora Dias - 8 days ago
7:33 the funniest things I have ever seen!!!
Nicole Grieve'Rogers
Nicole Grieve'Rogers - 8 days ago
Haaaaaaaaa
Alosaimi tmi
Alosaimi tmi - 8 days ago
Kim screams over anything 😂
atowar miah
atowar miah - 8 days ago
She got nice and big butt😜
karina iou
karina iou - 8 days ago
Кажется нащупал на минималках
Next videos