Cold As Balls All-Stars | Floyd Mayweather | Laugh Out Loud Network

158 671
4 116
 
Comments
LOL Network
LOL Network - 2 months ago
Who do you think was Floyd's best opponent?
Jesse Davalos
Jesse Davalos - 21 day ago
Zab Judah
Everco Comercial SRL
Everco Comercial SRL - 22 days ago
De la Hoya
Kristopher Villafane
Kristopher Villafane - Month ago
Miguel Cotto
josuet
josuet - Month ago
Maidana
jersey clean90
jersey clean90 - 2 months ago
Emanuel Burton (The Druken Master) that was a dog fight!!!!!
Edward Bliffin
Edward Bliffin - 10 hours ago
Floyd means he RAN from Paq
SPIRIT DOT
SPIRIT DOT - 10 hours ago
Comedic rickstar my fukingasss
Amadey
Amadey - 17 hours ago
Floyd ,,Pussy'' Mayweather is not a man. He is scared to fight on MMA rules, because most fighters will make him look like rubbish.
Nottellin yuo
Nottellin yuo - 22 hours ago
Champ throw the salt!!! LMAO!
Nottellin yuo
Nottellin yuo - 22 hours ago
Had to google it. Mayweather is 5'8. He wasn't lying. lol
Hector Garcia
Hector Garcia - 23 hours ago
He should ether do Manny Pacquiao or Dwayne Johnson next on cold as balls next
Chris ಠ_ಠ
Chris ಠ_ಠ - Day ago
13:42 when you dog is biting you for no reason
silentthriller
silentthriller - Day ago
That salt gag had me dying. 😂🤣😆
HI MICHAEL
HI MICHAEL - 2 days ago
this is fucking hilarious
O’Reilly
O’Reilly - 2 days ago
Kevin: 14:06 if your not educated i suggest you get it
Floyd: still can’t read
Brian Kelley
Brian Kelley - 2 days ago
Floyd middle name is Trevarius
Dae Dae
Dae Dae - 2 days ago
Kevin and floyd needa make a movie who else think so
Dae Dae
Dae Dae - 2 days ago
“The real deals like us”
Kennedy Rosangliana
Kennedy Rosangliana - 2 days ago
Ohhh i love these two
Alejandra Mendez
Alejandra Mendez - 3 days ago
The way Mayweather says athlete "you ain't no athalete"
Alejandra Mendez
Alejandra Mendez - Day ago
+Hundunfamilia no they dont but ok, dont try to gas yourself up like that
Hundunfamilia
Hundunfamilia - 2 days ago
Alejandra Mendez black ppl have sauce and flavor
Benaiah Aleman
Benaiah Aleman - 3 days ago
You ain’t no Atthhhaa leeette
Vitalis Otene
Vitalis Otene - 3 days ago
WOW FLOYD IS MAKING THE WHITE GUYS WITH THE GLOVES LOOK LIKE HIS PUPPET, GOOD FOR HIM, BACAUSE FLOYD IS TIRED OF WHITE PEOPLE CONTROLLING BLACK CELEBS LIKE THERE PUPPETS
Geovani Hernandez
Geovani Hernandez - 3 days ago
Floyed, is amazing at his sport.
But, man he'd get rocked the second he'd get into an octagon.
Miguel Vega
Miguel Vega - 4 days ago
I laughed so hard everytime he threw the salt
ipmanric0
ipmanric0 - 4 days ago
Why are you known as such a woman beater?
John Doe
John Doe - 4 days ago
Floyd a midget! He got Napoleon "small man" Syndrome
Gangsta Grieves MT
Gangsta Grieves MT - 4 days ago
Floyd - respect my man ✊🏼
awesome ave1
awesome ave1 - 5 days ago
Someone that doesnt make Kevin Hart look like a total midget haha
Ruhul Amin
Ruhul Amin - 5 days ago
What else do you want? You already have everything Floyd? Hmmm 🤔
Treezus
Treezus - 6 days ago
4:54
shaun martin
shaun martin - 7 days ago
Champ throw the salt lmaoo😭😭😭
Lee Ryder
Lee Ryder - 7 days ago
🇮🇪🇮🇪🇮🇪🇮🇪🇮🇪🇮🇪🇮🇪🇮🇪🇮🇪🇮🇪🇮🇪🇮🇪🇮🇪🇮🇪🇮🇪🇮🇪🇮🇪🇮🇪🇮🇪🇮🇪🇮🇪🇮🇪🇮🇪🇮🇪🇮🇪🇮🇪🇮🇪🇮🇪🇮🇪🇮🇪🇮🇪🇮🇪🇮🇪🇮🇪🇮🇪🇮🇪🇮🇪🇮🇪🇮🇪🇮🇪🇮🇪🇮🇪🇮🇪🇮🇪🇮🇪🇮🇪🇮🇪🇮🇪🇮🇪🇮🇪🇮🇪🇮🇪
Jacob Riley
Jacob Riley - 7 days ago
Haha they were to scared of floyd to put extra ice in his bath 😂
Arthan Official
Arthan Official - 7 days ago
5:33 to the Bitches hahah best
Banana Bandana
Banana Bandana - 7 days ago
I wish he called out kat for a boxing fight
Banana Bandana
Banana Bandana - 7 days ago
CraY how skinny skinny fighters are but they hit so strong
Interesting what strength is
gitonga david
gitonga david - 7 days ago
You gotta love Hart and you gotta love Mayweather side even more
Dark Starz
Dark Starz - 7 days ago
Worst work i have done
jonathan delavega
jonathan delavega - 7 days ago
This mofo lying about his height I swear
ThESPartaN
ThESPartaN - 8 days ago
the real question is why does a 18 million dollar watch exist ...
Valerie Carballo
Valerie Carballo - 8 days ago
Kevin needs to get AJ the British boxer on cold as balls🥊🥊🥊🥊🥊🥊
Valerie Carballo
Valerie Carballo - 3 days ago
Vitalis Otene you must be jealous.
Vitalis Otene
Vitalis Otene - 3 days ago
yeah u wanna see his hot body in it, wat a fegget
Banana Phone
Banana Phone - 8 days ago
Mayweather seems happy when he's around people shorter than him.
Qaayels No1 Fan
Qaayels No1 Fan - 8 days ago
Alot of Beeeeps And i Mean Alooot Of Beeeeps @_-
funkyflights
funkyflights - 8 days ago
Floyd would have to train grappling for a long while before he hopped into the octagon.... Every opponent he faced would wrestle with him, knowing dam well he’s gonna out punch them ... I think Floyd’s defense would do fine with kicks, he’s good at defense, but grappling is where he would have issues...
funkyflights
funkyflights - 8 days ago
Lol, white hand throw the money out ... hahaha
Mihail Kostadinov
Mihail Kostadinov - 8 days ago
fake ice
Guy Murray
Guy Murray - 8 days ago
Do you think Mayweather leaves comments on YouTube clips? No, because he’s a champ, a winner.
Cory Powers
Cory Powers - 8 days ago
I had to google Prius 😂
Michael Aiken
Michael Aiken - 8 days ago
Floyd's out of shape here lol
simp_leE_amazing
simp_leE_amazing - 8 days ago
Kev and this dam church league...
Philip Jenkins
Philip Jenkins - 8 days ago
Oscar de la hoya. I thought Oscar won that fight!
Jorge Oquendo
Jorge Oquendo - 8 days ago
A Prius ? I don't what that is. Lmaol
Daanng i would like to say that also but unfortunately i can't
Alejandro Moreno
Alejandro Moreno - 8 days ago
"don't be acting like you no athlete" lol
Miran Dutch
Miran Dutch - 8 days ago
U need to invite derrick lewis sincerely he s saying that his balls are hot so make it cold lmfao
Kevyn Tavares
Kevyn Tavares - 8 days ago
You got the Prius mayWeather wtf is that 😂😂
VineNinja
VineNinja - 8 days ago
Can't believe this small body of Floyd has made him millions
Dave Smith
Dave Smith - 8 days ago
@kevinhart get Steve Harvey on this show
Its ya Asian Boii
Its ya Asian Boii - 9 days ago
Kevin hart knock off boot leg spider man with salt
STOP
STOP - 9 days ago
l
V 8:29 This many people spotted the lacrosse stick
dEv1lslayer666
dEv1lslayer666 - 9 days ago
Floyd always be hugging
jay playz
jay playz - 9 days ago
Kevin hart buffer than Mayweather
Clement Clement
Clement Clement - 9 days ago
The little gang
Yunipl Channel
Yunipl Channel - 9 days ago
А эти челики умеют делать шоу...
Rodario10
Rodario10 - 9 days ago
I was only cold to see.
Javier López
Javier López - 9 days ago
what will happend if two white guys tell "black hand"?
Tpx Beatbox
Tpx Beatbox - 9 days ago
Am I the only one that gets annoyed by floyds ego?
Mike A.
Mike A. - 9 days ago
This floyd is so obnoxious omg
LifeOfArjen
LifeOfArjen - 9 days ago
How much money can they really offer Floyd
A Bertinasco
A Bertinasco - 9 days ago
Why is there always race pulled in to everything? What if someone was say come on black hand throw the money up? The internet would melt! If you are genuine person who is a good person with good intent, then the race of someone is not important or even something you should be measured by! Majority of people these days are accepting of people no matter the race. The only thing fuels racism and people to judge other on race are the media platforms. I like both these guys but can’t help thinking they are a lil racist toward whites. Which is a shame tbf
Always Crist
Always Crist - 9 days ago
Frozen balls ❄
Mason Marlatt
Mason Marlatt - 10 days ago
That awkward moment when floyd takes his robe off and you immediately notice he is out of shape.
Marvin Bennett
Marvin Bennett - 10 days ago
Salt!!!!
Hichem Baha
Hichem Baha - 10 days ago
as if he's not used to weight-cutting
Otromen Taro
Otromen Taro - 10 days ago
Chicken kfc 😂😂😂
Reyner Tjahjadi
Reyner Tjahjadi - 10 days ago
“The extension made me stupid” 🤣
johnjace
johnjace - 10 days ago
It’s sad cuz I know pastor Douglas
Abdulmaged Odeyemi
Abdulmaged Odeyemi - 10 days ago
Funniest vid I've seen in a while
Abdulmaged Odeyemi
Abdulmaged Odeyemi - 10 days ago
Floyd funny too
Paul Gaerlan
Paul Gaerlan - 10 days ago
So funnu must watch
Directed
Directed - 10 days ago
Teenage Mutant Ninja Turtles hahaha
FnJhayyy27
FnJhayyy27 - 11 days ago
i knew kevin was finna say rock
Darrell Simmers
Darrell Simmers - 11 days ago
Thats fake ice. Funny tho
Hoo Daz
Hoo Daz - 9 days ago
Why would you fake ice? Omfg
Rick James
Rick James - 11 days ago
" I'm just saying you don't wanna be 50 and 1" lmaoo
Илларион Новиченко
Кто-то знает че они говорят?
Javier Contreras
Javier Contreras - 11 days ago
When Kevin said u got the prius and floyd said wtf is that i diedddd😭😭
GeauxxKayyy _
GeauxxKayyy _ - 11 days ago
Floyd don’t seem as dumb as everybody says he is😂😂
Top 5 Gaming
Top 5 Gaming - 11 days ago
Pacquiao should guest here :D
Johnny Tuscany
Johnny Tuscany - 12 days ago
Stop Reading the comments and watch the video please.
Kloud Mode
Kloud Mode - 12 days ago
Gonna knock your god that beared off 😂😂
Ali Dalle
Ali Dalle - 12 days ago
Jab jab salt😂😂😂😂
Romeo Gallardo
Romeo Gallardo - 12 days ago
lmao 8:04 someone make a meme
The Author of Pain
The Author of Pain - 12 days ago
5 year of bad luck for those who skip my comments without hitting likes 😂😂
R4V3N
R4V3N - 12 days ago
Number 1 Boxer and Number 1 Comedian
ummid kashyap
ummid kashyap - 12 days ago
Hilarious 😂
Cooper armstrong
Cooper armstrong - 13 days ago
Why is bam bam a fat connor McGregor
Merari Nyasulu
Merari Nyasulu - 13 days ago
Imagine being so rich you don’t know what a Prius is
Eric Knight
Eric Knight - Day ago
He knows what a prius is he was just bragging about how much money he has by acting like he didnt know. Im sure there are things people own that cost wayyy more than anything you can imagine that you, myself and Mayweather dont even know about but your first response isnt to sound and look insulted unless you know what it is, so he knows its an efficient economy car but that was his opportunity to let everyone know he flies in jet
joseph kilani
joseph kilani - 7 days ago
Uzzie B Bill Gates also drives a Toyota
Jeffery Jefferyson
Jeffery Jefferyson - 7 days ago
+Uzzie B are they really that rich?!
Uzzie B
Uzzie B - 7 days ago
Merari Nyasulu that’s just ignorant. Larry David and Jerry Seinfeld drove Priuses for years and they’re practically billionaires
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer - 13 days ago
Imagine Mayweather going to God and God says what was your name again and he says to God my name is Floyd Money Mayweather
and God responds well we don't allow money to enter heaven ahahahah that would be funny as hell.
markyncole
markyncole - 13 days ago
Floyd looks like Marvin Hagler
David Starr
David Starr - 14 days ago
"Jab jab salt"
IAM LEGEND
IAM LEGEND - 14 days ago
I was boxer I retired 20-0 but people did test me I was lik3 1:00
Chingri Mungrei
Chingri Mungrei - 14 days ago
I just kept running and running
Shinsekai Gakuen
Shinsekai Gakuen - 14 days ago
This the only time I like Floyd
x3sirix3
x3sirix3 - 14 days ago
Never saw Mayweather communicate. He actually seems more sympathic than I thought he would be.
Abdirahman Farah
Abdirahman Farah - 14 days ago
White hand 😂😂
Next videos