Thank you all so much for the support | Update

1 611
7
 
Comments
Sienna Herohorse
Sienna Herohorse - 4 days ago
Btw your rlly cute ❤️
Sienna Herohorse
Sienna Herohorse - 4 days ago
I love your animations!
William Paton
William Paton - 15 days ago
👀
🐽
Min Hwang
Min Hwang - 23 days ago
I'm late to the party but hope I can help support you.
Hayaa Amatullah Pean
Hayaa Amatullah Pean - 27 days ago
He's better looking than Markiplier if you wanted to know
Caroline McGuckin
Caroline McGuckin - Month ago
Seeing this in 2018 is just... so..., good job Adam, good job.
EMO_PINK_DRAGON_PRINCESS s
* Support hugz *
Ryan Ge
Ryan Ge - Month ago
Currently taking a long journey through your channel, and wow how things have changed! Just hit 1.4M subs and started hanging out with James all the time. Guess it was not something that unusual, seeing how much effort you put into your content, which is great and really fun to watch. Regret not noticing great animators like you earlier, but glad that I found you!
C-Life Vlogs
C-Life Vlogs - 2 months ago
I know this was a long time ago, but look at you! 1-Million. Congrats Bro!
Meow
Meow - 2 months ago
2 years later they’re like besties
Leila Fajer
Leila Fajer - 2 months ago
yay, happy story! your videos are so funny and cool i cant stop laughing!
Anna Bonnett
Anna Bonnett - 3 months ago
hes at 1.3 M now lol
Alexiosoo
Alexiosoo - 3 months ago
hi markiplier!
Anna Bonnett
Anna Bonnett - 3 months ago
i see it
Hailey Maland
Hailey Maland - 3 months ago
Awww he’s sooo cuteeeee☺️
0MindSwept0
0MindSwept0 - 3 months ago
What the fruit? I thought I subscribed to you....
Eden Michelle
Eden Michelle - 4 months ago
Why is he so low key cute. Like he has a bit of a lisp but I like don’t mind it.
Bree Carter
Bree Carter - 5 months ago
U look kinda like Markiplier
Victor Cembrano
Victor Cembrano - 5 months ago
OH MY!!! MARKIPLIER!!! :DDDDDDDD
Melted Chese
Melted Chese - 5 months ago
But job is a job :l
KMartinez 86176
KMartinez 86176 - 6 months ago
i am in the year 2018 and you got so much better and have 991K subscribers and Ur doing well :)
KMartinez 86176
KMartinez 86176 - 6 months ago
u r cute
BoHunter 84332
BoHunter 84332 - 6 months ago
TheOdd1sOut
1 year ago
youre a donk
Mariah Leah
Mariah Leah - 6 months ago
You are so udorubol
OtomeGirl~
OtomeGirl~ - 7 months ago
I just started to watch your videos and WHERE WERE YOU IN MY LIFE OMG I shall go on a marathon of your vids lol
Isaac LuisJuan
Isaac LuisJuan - 7 months ago
Too everyone saying Adam looks like markiplier... you got it wrong markiplier looks like him
Slasher
Slasher - 7 months ago
Adam your a good animator when ever I’m sad or bored and you make me laugh and smile
Puppy Paw
Puppy Paw - 8 months ago
he looks like markiplier
SpAzSpAnIeL
SpAzSpAnIeL - 9 months ago
Damn markiplier animates
Ava Weigel
Ava Weigel - 10 months ago
Subscribe
Puppypetperson
Puppypetperson - 10 months ago
you're so hot
LitLitMinecraft
LitLitMinecraft - 10 months ago
He’s going to be your friend later on and you’ll be living with him too
Ash Wood
Ash Wood - 10 months ago
probibly not as important now but i subscribed :)
adultish gambino
adultish gambino - 11 months ago
You’re so underrated:(
adultish gambino
adultish gambino - 9 months ago
Ultimate Llama2004 oh shit my bad
Ultimate Llama2004
Ultimate Llama2004 - 9 months ago
adultish gambino You’re*
avi h
avi h - 11 months ago
Can know this sounds stupid but can you mention me to James, Jayden, TimTom, and Becca. By the way LOVE your videos.
Fluff ball 123
Fluff ball 123 - Year ago
Dude you look like a fucking young model holy shit also hope you reach one million thank you for all your content I love it
ResettiSpahgetti
ResettiSpahgetti - Year ago
y u look and sound like meme a plier
Bryan Aughal
Bryan Aughal - Year ago
I'm pretty sure you've been told this before, but holy HELL YOU LOOK EXACTLY LIKE MARKIPLIER.
IamWithoutA Name
IamWithoutA Name - Year ago
no wonder he looks like markiplier
fairyland princess
fairyland princess - Year ago
Just gonna say..... you’re amazing............. *slowly walks away* fuck yeah!!! *runs*😂😂😂
lil_ garbage
lil_ garbage - Year ago
Damn he’s cute
Rafarield77
Rafarield77 - Year ago
2:09 AND I WILL SEE YOU IN THE NEXT.... one
AdvancedQUBE
AdvancedQUBE - Year ago
Hi
Perla Medrano
Perla Medrano - Year ago
Ahh esta bien guapo
Avamadoodle_
Avamadoodle_ - Year ago
Wow, even when you go through all this, most people I'm sure would of quit, you've been getting all this support and you really deserve it! I'm glad you're actually trying to get content out for us, most of the people I knew just would put there youtube aside and do something else with their lives. We'll always be here to support you!
Kristian Hughes
Kristian Hughes - Year ago
duuuuude! you look like my cousin Phraustie!! ...he's native alaskan.
№½ ₱€£$©Π™
Dis boi with his Markiplier looking face
Fluffyhowl24 AJ
Fluffyhowl24 AJ - Year ago
Meow
Ash Glassman
Ash Glassman - Year ago
You are coot
LineGuyAnimates
LineGuyAnimates - Year ago
What's going on boi?
devilwithwings
devilwithwings - Year ago
man, you look like my nephew
Hooman Bean
Hooman Bean - Year ago
OMG Bae is that you. 😰
EZsniper101
EZsniper101 - Year ago
Ho dis like 😲🖕
Djinn C
Djinn C - Year ago
No one cares tbh
BrookeDudleyy
BrookeDudleyy - Year ago
Wai r u so hawt
Luna Tagi
Luna Tagi - Year ago
I wanna meet you someday
Harley Quinn
Harley Quinn - Year ago
Aye boi you ain't the bad looking (XD kill me plz)
Some_random _rabbit
Some_random _rabbit - Year ago
you kinda look like markiplier
LongEggChild
LongEggChild - Year ago
You'll do great things
Roystered
Roystered - Year ago
HE LOOKS LIKE FREAKIN MARKIPLIER
Janell Stephenson
Janell Stephenson - 9 days ago
Ikr
xd mirro
xd mirro - 24 days ago
Maybe he is markiplier
Ultimate Llama2004
Ultimate Llama2004 - 9 months ago
Phoenix AND SOUNDS
Victoria W
Victoria W - Year ago
Purple Robloxians trueeee
PinkWEIRDunicorn
PinkWEIRDunicorn - Year ago
I love this ❤️
Tea
Tea - Year ago
this is so cool! I love your videos. stay cool.
Emma Boonzaier
Emma Boonzaier - Year ago
Hello! New sub here!
Winter Storms
Winter Storms - Year ago
Baby you fucking cute.
Foxy DaBoss
Foxy DaBoss - Year ago
He has a hole in his door
Emilia M
Emilia M - Year ago
how did you notice that
Wolfers Animations
Wolfers Animations - Year ago
Dear Adam,
Hope you reach your goal. I have been here since 187 subs. You are my favorite YouTuber ever. You inspired my cousin to make a YouTube channel. You inspire me to draw and do other things I was scared to do. I hope you reach your goal and have a successful YouTuber channel.
- Hanna
Adrian Acevedo
Adrian Acevedo - Year ago
you look like a mix between markplier and scarce
TheOdd1sOut
TheOdd1sOut - Year ago
youre a donk
Frog_master
Frog_master - 2 days ago
im here too (not famus)
Potato Playzz
Potato Playzz - 20 days ago
EVERYONE IS A DONK!!!!!!!
Makiyah Jones
Makiyah Jones - 25 days ago
Awwwww your sooo sweet
Makiyah Jones
Makiyah Jones - 25 days ago
Hayyyyy
noimad yrnrehcm
noimad yrnrehcm - Year ago
your welcome 😘😘🙄
B1issard
B1issard - Year ago
marks's twin needs more subs like 2-3 million subs cuz he is awesome
Tahsin Shabab
Tahsin Shabab - Year ago
He does look a bit like Markiplier
Yacine
Yacine - Year ago
I subbed
Tremstor
Tremstor - Year ago
OMG U LOOK LIKE MARK AND SOUND LIKE HIM ARE U HIS BROTHER?!?!?!??!
CaptainEagle 4
CaptainEagle 4 - Year ago
84K subscribers keep it up your videos are great!
gieg jije
gieg jije - Year ago
has anyone said that you look like Markiplier just saying he looks like Markiplier to me😶
Guillaume Vadnais
Guillaume Vadnais - Year ago
I got here when he had 100 subs. He is going up really fast!! 👍
s/Melanie Hernandez Rodriguez
Oh my God you're gorgeous
jacob051906 drangonite
i sub too
2Deku2
2Deku2 - Year ago
You deserve more subscribers.
Can we get to 1000 subscribers without a video?
*you're* is you are. *your* is not.
TheLil3K
TheLil3K - Year ago
You look like Mark's younger brother.
Plush Master64
Plush Master64 - Year ago
Do you have a skype/google hangouts where you can chat with fans or something.
Gracie isweird
Gracie isweird - Year ago
Adam, you are an amazing dude! Your videos always calm me down and they are just flat out amazing! I haven't been subscribed for long (maybe 3-4 months IDK) but I actually found you waaay before i found other big animators and tbh, I prefer watching your videos then Jack or Mark XD and another thing is, You inspire me. Ever since i found you and The Odd1sout i wanted to be an animator also! Just wanted to say thank you for posting videos! (and sorry for the long comment XD)
Your_dad Doesn’t-love-you
Gracie isweird no problem 👍
Gracie isweird
Gracie isweird - Year ago
Awe Thank You <3
Your_dad Doesn’t-love-you
Gracie isweird 😭 so sweet
Jaxa 77ax
Jaxa 77ax - Year ago
I'll be here from 47k to 1M
i need help
i need help - 5 months ago
Yup he has 1M already😄😄
TheFuriousGoat
TheFuriousGoat - Year ago
Jaxa 77ax why not further?
its good to be special
you are a good human thing
Kyle Shorts
Kyle Shorts - Year ago
I THOUGHT U WERE BLACK!!!
Emily Chavez
Emily Chavez - 22 days ago
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA
Mr. Panda39
Mr. Panda39 - 7 months ago
Boy we're u wrong
Victoria W
Victoria W - Year ago
Oml XD
Kyle Shorts
Kyle Shorts - Year ago
+Zayden Gaming No! In one of his videos he said he was black!! Proof he just reads creepy pasta
Zayden Playz
Zayden Playz - Year ago
SAMEEEE HE SOUNDED LIKE IT XD
John Le
John Le - Year ago
It's Markiplier!
John Le
John Le - Year ago
True.
John Le
John Le - Year ago
Mars Argo Fan Well... Yeah.
Sam Carman
Sam Carman - 2 years ago
nice bro subbed ^_^
Sam Carman
Sam Carman - 2 years ago
lol
The Whoosher
The Whoosher - 2 years ago
HE HAS A FACE
Potato Playzz
Potato Playzz - 20 days ago
Yep he does
After Grean
After Grean - 2 months ago
It's time for u to *face* the facts I'm sorry that was bad
Ashlyn Lagasse
Ashlyn Lagasse - 8 months ago
did you think he was some faceless man?? :))
Yesh I love bts yesh I love exo
IRONWOLF 765 OMG WHAT?????
xXWildUniFaceXx -
xXWildUniFaceXx - - Year ago
WAIT WHAT!? "I did not think about that." damn my mind is blown ...
BranPuff42
BranPuff42 - 2 years ago
We'll be here from 10,000 subs when u get 10,000,000 🙂
Yolanda Reese
Yolanda Reese - 2 years ago
Your fine! I believe in you
We go in this together
So keep doing what you do best! ♥
Kottayami
Kottayami - 2 years ago
Looks like you're making it ;)!
Lyssa Mottú
Lyssa Mottú - 2 years ago
Adam, I cant wait to see when you become a big youtuber and have 1 million+ subscribers
Lyssa Mottú
Lyssa Mottú - 2 years ago
+SomeThingElseYT You are very welcome And it's a good thing that you try to respond to most of your comments it shows your viewers that you really care about what they have to say.
SomeThingElseYT
SomeThingElseYT - 2 years ago
+Midget Cat Thank you :D
Maria Miranda
Maria Miranda - 2 years ago
omegosh I luv yo hair
Private Pepe
Private Pepe - 2 years ago
Hi you're my new favorite YouTuber!
Loaf of Bread
Loaf of Bread - 2 years ago
Cool!
Zay Alex
Zay Alex - 2 years ago
Low key he cute just saying 😏😂
Melissa Ashley
Melissa Ashley - 16 days ago
I know why he's kind of cute is the eyes the face and The Voice
EMO_PINK_DRAGON_PRINCESS s
yes..but...shut up.
Melted Chese
Melted Chese - 4 months ago
Idk
Eden Michelle
Eden Michelle - 4 months ago
Zay Alex isn’t he 🤤
Melted Chese
Melted Chese - 5 months ago
Am I?
Shannon Young
Shannon Young - 2 years ago
Yeah I think you would be perfectly fine 'only' posting a couple or even one video a week, but making them extra extra good. People shouldn't expect a video every day. That's so much work and nobody should be having to do that (unless they want to :P). It's perfectly fine to focus on less.
Donnie the Crusader
Donnie the Crusader - 2 years ago
Well done I hope I get up to that many subs too well done man that's great
Donnie the Crusader
Donnie the Crusader - 2 years ago
no prop
SomeThingElseYT
SomeThingElseYT - 2 years ago
Thanks man :D
MikeB1129
MikeB1129 - 2 years ago
Hey, what's the best way to get in contact with you?
SomeThingElseYT
SomeThingElseYT - 2 years ago
Private message or twitter DM
Alex Purcell
Alex Purcell - 2 years ago
Take risks in life to rise up in YouTube. When you are this good at doing these kind of things, take the time and do what you think you should do. You deserve success! So close to 1000! I've been subbed since 60 subscribers and I cant wait to see you grow. Good luck, sir!
SomeThingElseYT
SomeThingElseYT - 2 years ago
Since 60 subs? Thats awesome aha! And i will try my best :D
my chemical trash can
my chemical trash can - 2 years ago
i'm so happy you're growing! i'm really proud of you
SomeThingElseYT
SomeThingElseYT - 2 years ago
Thank you! :D
Next videos