Prison Food Hacks Taste Test

25 745
429
 
Comments
Elisabeth Castleton
Elisabeth Castleton - 6 hours ago
Why does Rhett look like your substitute PE teacher who eats a Snickers while telling you to run the mile even though you're in the soccer unit
Lonewolf Productions
Cameron monaghan is a mix between rhett and link! He has links hairstyle and rhett's irish/scottish (one of the two is correct) heritage. Please correct me on this because I remember there was two uk guys on the show a while ago and rhett mentioned something about being one of the two.
I. O.
I. O. - Day ago
I just bought an adidas hoodie bc of Rhett's.. lol the power.
stephanie heppe
stephanie heppe - 2 days ago
If it has a hair and nails it’s called a teratoma.
Chloe Crolla-Maas
Chloe Crolla-Maas - 3 days ago
14:11
Parker Beaver
Parker Beaver - 5 days ago
and gotham
Smokin_Doobs
Smokin_Doobs - 6 days ago
Bet they didn’t make the food in ‘prison style’ 😂😅 inside of a kettle for your boiling of food and take the heating element of the washing machines for your grilling and don’t forget the iron for your toast 😉🤓
Kyra Boyd
Kyra Boyd - 6 days ago
5:10
Rhett: "Im gonna be on the top bunk in prison"
Cameron: *I don't think he realizes what he just said*
Jason Cripe
Jason Cripe - 8 days ago
I'd do time with Rhett
jamie patterson
jamie patterson - 9 days ago
AND GOTHEM HES IN GOTHEM TOO
CrystalGalaxy117
CrystalGalaxy117 - 9 days ago
He is the joker
MaryAnn Longshore
MaryAnn Longshore - 11 days ago
The chicken nuggets real ..
Diamond Cat
Diamond Cat - 13 days ago
NO WAY CAMERON MONGHANNSJEIDNWKJD
Diamond Cat
Diamond Cat - 13 days ago
NO WAY CAMERON MONGHANNSJEIDNWKJD
nightsister lyss
nightsister lyss - 15 days ago
when you realize cameron put himself in prison everytime he was in a character.
cal=underground jail
ian=psych ward
jerome=arkham asylum
nightsister lyss
nightsister lyss - 15 days ago
HOWD I MISS THIS 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Pablo Lopez
Pablo Lopez - 17 days ago
hope they realized it had moldy bread
Abraham England
Abraham England - 17 days ago
Wait this guy looks like cal kestis😂
zaaya
zaaya - 19 days ago
I sure wish I knew I could make wine at home as a "kid" 😂😫 man having Rhett as a friend must've been siiiick
Kaylee_thelast24
Kaylee_thelast24 - 19 days ago
8:13
Rhett: you did it because you’re link
(Idk why but this made me laugh so hard)
Andrew Cannabea
Andrew Cannabea - 20 days ago
Yeah because they give you metal cans in prison.
This was not a difficult game. Metal cans in prison? What else is made of of metal? Shanks! That’s correct!
Anything in a metal can is fake and I’m in the beginning of the video.
Y’all really screwed this game up with the metal can things.
Michelle Couffon
Michelle Couffon - 20 days ago
Jerome!!!!!!!!
Grace Johnston
Grace Johnston - 20 days ago
Cam’s laugh is so cute!!
Sam Henry
Sam Henry - 25 days ago
A dermoid is a cyst he really did a bad job of explaining it
CannedMayhem
CannedMayhem - 27 days ago
Imagine trying prison food... for fun
Mel Taylor
Mel Taylor - 28 days ago
NO CAN OF ANY KIND ARE IN PRISONS THE EDGES ARE SHARP SO MUDER SUCIDE CAN HAPPEN
Nep Nep
Nep Nep - 28 days ago
First Funhaus and now GMM?! Cam's going places!
Brandon Gambino
Brandon Gambino - 29 days ago
Prison wine is called pruno and takes a little over a week to make.
Michaela G
Michaela G - Month ago
Dermoid: it's not a person, it's just, like, a mistake
Lindsay Peters
Lindsay Peters - Month ago
IAN!!
pew
pew - Month ago
i googled dermoid and went down a strange hole for a few minutes
Maylise Nieves
Maylise Nieves - Month ago
I know Cam more from Gotham. His performance on that show was EPIC!
emma
emma - Month ago
HAKSISNAOSJAIS CAMERON IS ADORABLE
Kevin B.
Kevin B. - Month ago
do not look up dermoid
A
A - Month ago
My favorite character on shameless yes 🥰
angel baby
angel baby - Month ago
I'm only at the Doritos nugs right now and I hope to God they have a spread/jailbreak
Clint Rogers
Clint Rogers - Month ago
No. You can't buy slim jim's in jail. At least the jails i been in.
Selena Shipley
Selena Shipley - Month ago
IM SORRY. YOURE SAYING CAMERON IS HERE ?!?
vanessa suarez
vanessa suarez - Month ago
these videos are usually so awkward this one isn’t
Matt Reese
Matt Reese - Month ago
He should of gotten the guy from after prison show to do this Xad
Emily Grace Meschler
Emily Grace Meschler - Month ago
Spoiler that Ian goes to prison!! Haha nuts!!
Ryan Insane
Ryan Insane - Month ago
I seen the Recommendedand saw it was Him. I INSTANTLY clicked and screamed. Lol
Knucklez Deveraux
Knucklez Deveraux - Month ago
Prison Hooch.
Im Just Built Different
Plot twist: it's actually noon
Taver Nello
Taver Nello - Month ago
This guy looks like that dude from the gotham show lol
Maddie L
Maddie L - Month ago
OMG YES!!!
Dizzybossb
Dizzybossb - Month ago
He forgot to cavity check rhett
RollinBrownEye
RollinBrownEye - Month ago
All this can be made when you’re doing a bid
RollinBrownEye
RollinBrownEye - Month ago
Not really all this
DeadHouseMafia
DeadHouseMafia - Month ago
God he is so cute.
SAP 900
SAP 900 - Month ago
Man I’ll make em a bomb ass prison tamal they’ll be loving it
Raftarded
Raftarded - Month ago
This is the only hmm episode that made me laugh REPEATEDLY
Sir Funk Owl
Sir Funk Owl - Month ago
Cameron is incredible
dezi_wiccagirl
dezi_wiccagirl - Month ago
There is a guy on TikToK who shares his prison recipes
Tyler George
Tyler George - Month ago
I loved him in Gotham
manjot singh
manjot singh - 2 months ago
Rhett, you made me search dermoid. Now, I can't unsee it.
Christine Cannibal
Christine Cannibal - 2 months ago
I am kinda ashamed I knew all of these... Because I've been there LOL
Adam Oder
Adam Oder - 2 months ago
Curious what Larry Lawton would think of this
Art of Taylor Torres
Art of Taylor Torres - 2 months ago
The way the pudding plops into the bowl is the best thing I've seen in my entire life
Alexandra Haddon
Alexandra Haddon - 2 months ago
Remember that one time Link squirted prison wine all over Cameron Monoghan’s shirt
Embla Bexell
Embla Bexell - 2 months ago
Oh my god, I love Cameron 😗
Steep Bruh
Steep Bruh - 2 months ago
True fans remember this guy play Jerome valeska in gotham
Miles Bryant
Miles Bryant - 2 months ago
I absolutely love both of them but if link were to squirt that on Rhett like Rhett did at 7:56 he would’ve bitched soooo hard. Rhett does things to link that he would throw a hissy fit if link did it to him
kronk hdnsjs
kronk hdnsjs - 2 months ago
CAL KESTIS????? :0
Just Memez
Just Memez - 2 months ago
Why is Ian Gallagher eating prison food with Rhett and link
Andy Gautreaux
Andy Gautreaux - 2 months ago
This video is privilege personified
Emily Harrison
Emily Harrison - 2 months ago
HE DID NOT USE A SLIM JIM IN ALCATRAZ🤣🤣🤣
R.R. Gaming
R.R. Gaming - 2 months ago
They’re sitting from beard to clean shaven
colm roche
colm roche - 2 months ago
Why they have to go and cancel Gotham :(
Sebastian Emnevik
Sebastian Emnevik - 2 months ago
Normal People: Omg its Ian Gallagher!
Geeks: Jerome and Jeremiah Valeska!
Me, an intellectual: That´s Cal Kestis
Brandon Campey
Brandon Campey - 2 months ago
I remember Cam from Gotham. Loved that show
kill Me PlZ
kill Me PlZ - 2 months ago
Everyone: Hey he's from this role

Me: It da ginger jedi
Aisha Da Silva
Aisha Da Silva - 2 months ago
Am I the only one that got exited of him being Jerome and Jeremiah valeska from Gotham ..
mobile
mobile - 2 months ago
I miss when COVID wasn't even an idea
Risto .A. K
Risto .A. K - 2 months ago
Shoulda had APS on the show.. Joe wolda been makin those prison meals
Rami B
Rami B - 2 months ago
Who else watches enough Christina Randall and Jessica Kent to be good at this?
Echo Hawk
Echo Hawk - 2 months ago
For the love of god DONT look up teratoma cyst
Gabbyb133
Gabbyb133 - 2 months ago
rhett causing the google searches for "dermoid" to skyrocket lol
Mark D
Mark D - 2 months ago
They call prison wine "hooch" at my facility (officer) and they make it in plastic bags. Don't be fooled though the smell is wretched
Ben Enoch
Ben Enoch - 2 months ago
Unfortunately... ppl will attempt to cancel you for this
Raveneff
Raveneff - 2 months ago
Love the hooch. Lol shampoo cider. Find tons of it all the time
Naldific
Naldific - 2 months ago
I thought he said colon-ary experts...as in they are good at giving you colonoscopy in prison--which has some ring of truth in it.
Mike Mullin
Mike Mullin - 2 months ago
the instant give away with the pizza in the first one is when she is describing it and mentions the empty chip bag. in jail and prison, its what they use like an insolated ziplock or plastic bag to store food or heat it up on radiators etc.
Alejandro Gavriel Martinez
rhett said he would get the top bunk😭😭😭
Sophia Loren
Sophia Loren - 2 months ago
omg Cameron is so cute🥺
Katie Dunwell
Katie Dunwell - 2 months ago
Wait he pronounced it monaHAN? Is that how it's pronounced? My whole life has been a lie i always said it monaGAN
GqWilliam
GqWilliam - 2 months ago
Cal Kestis
Sepehr Mn
Sepehr Mn - 2 months ago
I liked him as the Joker
Chi Blain Gaming
Chi Blain Gaming - 2 months ago
Uuuummmm nnnnnoooooooo the bread pudding is a real thing that they have done and do still do in prison...
Vincent Ruotolo
Vincent Ruotolo - 2 months ago
I started the video like “Yooo it’s Jedi masker Jerome valaska”
Aiden Cantrell
Aiden Cantrell - 2 months ago
he should’ve played carnage in venom 2
Lukas2455
Lukas2455 - 3 months ago
I think Rhett had too much prison cider
Taylor_ _Sullivan
Taylor_ _Sullivan - 3 months ago
2:49 “yeah, you think so” 😳
Hannah Harrison
Hannah Harrison - 3 months ago
SHUT UP NO THEY DID NOT WITH CAMERON IM CRYING
Eriknimo
Eriknimo - 3 months ago
Cameron Monaghan is one of 2 people I can think of who have been joker and a Jedi
Zachary Cantrell
Zachary Cantrell - 3 months ago
Cameron always looks mad. Lol
Dano
Dano - 3 months ago
funniest gmm episode to date, cameron is such a cool and funny guy
Sol Bimbam
Sol Bimbam - 3 months ago
AHHHH GMM AND CAMERON MONAIDKHOWTOSPELLHISLASTNAMEBUTILOVEDHIMINGOTHAMTHEGIVERANDFALLENORDER
Awesome Dude2
Awesome Dude2 - 3 months ago
Everyone: SHAMELESS!!!
Fellow Geeks: JEROME VALEKSA
K P
K P - 2 days ago
I didn't even put it together that this dude is from Gotham and that Star Wars game. Pretty wild.
kaitlyn marie
kaitlyn marie - 8 days ago
YES
Isabelle Monaghan
Isabelle Monaghan - 15 days ago
Panda_Cute SAMD
Panda_Cute
Panda_Cute - 15 days ago
Me: BOTH AND THE GAME CUZ I’M A EVEN BIGGER GEEK LOL
nightsister lyss
nightsister lyss - 15 days ago
i discovered team jerome FIRST
Sydney Merrifield
Sydney Merrifield - 3 months ago
I feel like Rhett would do well in prison.
amw331
amw331 - 3 months ago
Lmfaooooooo the dermoid thing 🤣🤣🤣🤣🤣
Next videos