Jeezy - Almighty Black Dollar ft. Rick Ross

7 476
140
 
Comments
nells nells
nells nells - 40 seconds ago
I love it
Jerry Dean
Jerry Dean - 8 minutes ago
Mood at end of 2020 .
Michael
Michael - 17 minutes ago
This my type of big boy music!
Bensley Njauala
Bensley Njauala - 21 minute ago
Rozay is so unique πŸ‘Œ
Dondiva Alleyswag
Dondiva Alleyswag - 27 minutes ago
Very nice
jimmynickles804
jimmynickles804 - 29 minutes ago
Nice message about empowering Ourselves,, just my opinion though: I would have liked this even more if Jeezy was walking in with a Black Lady on his side, to go along with that Black dollar, would've made the message that more powerful...Jeannie Mai is cool and all...but ijs..πŸ€·πŸΎβ€β™‚οΈπŸ€·πŸΎβ€β™‚οΈ #iknowsomebodyfeelme
Bonkerz Beats
Bonkerz Beats - 33 minutes ago
✊🏾πŸ”₯
Adrian Wells
Adrian Wells - 34 minutes ago
This rite here is straight fire. Jeezy and Ross spitting that truth
Duncan Presly
Duncan Presly - 38 minutes ago
Trap πŸ‘‘ is back
Stanley Dorime
Stanley Dorime - 43 minutes ago
Jeezy is back πŸ™Œ yeahhhhhh
Strawberry 1317
Strawberry 1317 - 44 minutes ago
Yessssss set that shit off .
Team Odee
Team Odee - 51 minute ago
Yes Jeezy is back Thank God.. Can ya boi get a feature please
Sunshine Jenkins
Sunshine Jenkins - Hour ago
Jeezy AlWayS GdUP
Samatha Strong
Samatha Strong - Hour ago
πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ’²πŸ’΅πŸ’΅πŸ’΅ LISTEN
Trill FX
Trill FX - Hour ago
Jeezy I love you but why you fucking with fake ass robert Williams
G Spizzo
G Spizzo - Hour ago
Stop supporting them weak ass designers nah frπŸ’―πŸ’―πŸ’―
Sarah Thao
Sarah Thao - Hour ago
Ooohhh I see u Rick πŸ‘€
dboy jumbo jet
dboy jumbo jet - Hour ago
Greatness...
Nya Johnson
Nya Johnson - Hour ago
Sounds like Rick Ross and the jayz song
PGD
PGD - Hour ago
blackclothingbrand.com #blackdollar
SMOKE
SMOKE - 2 hours ago
O.G. SHIT THESE YOUNG ARTIST NEED TO LISTEN AND LEARN
SMOKE
SMOKE - 2 hours ago
HARDEST VIDEO 2020
Firstladypink21
Firstladypink21 - 2 hours ago
I loved that you used that boxing scene at the forefront. It's a very powerful message behind that and very important theme for the message in the song πŸ’―
rogerio maria
rogerio maria - 2 hours ago
Rick: burn down the black street wall now is the time for the pay back πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯
rogerio maria
rogerio maria - 2 hours ago
Welcome back β˜ƒοΈβ˜ƒοΈβ˜ƒοΈβ˜ƒοΈβ˜ƒοΈ
Just Suzie
Just Suzie - 2 hours ago
Frank Lucas
Nicole Miller
Nicole Miller - 2 hours ago
Him and Jennie look amazing together!!!!β€οΈπŸŽŠπŸŽ‰πŸŽŠ
India M
India M - 2 hours ago
Look at genie πŸ§žβ€β™€οΈ from the real I’m happy for her...
Queen B
Queen B - 2 hours ago
Jeezy Jeezy the fukn snowman ⛄️
#IAMgod TV
#IAMgod TV - 2 hours ago
love this
neshia thomas
neshia thomas - 2 hours ago
Talk to em jeezy
Scotty
Scotty - 2 hours ago
Watch this Movie FREE YouTube Wants to Have it REMOVED!!
https://www.youtube.com/watch?v=86eXSq-LXZc&t=1529s
soniyu ziuy
soniyu ziuy - 3 hours ago
tactic ( Gucci and Prada). We are moving and growing as a people. Our time is here. #Almightyblackdollar
koko
koko - 3 hours ago
πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ’―πŸ’―πŸ’―
clife komana
clife komana - 3 hours ago
Jay Z Flow & beat
soniyu ziuy
soniyu ziuy - 3 hours ago
Hard
Jay Coelho
Jay Coelho - 3 hours ago
Welcome back snowman
Cheikh Magassouba
Cheikh Magassouba - 3 hours ago
Love the punch line . Gucci is Goofy . Meaning the brand and Gucci man both πŸ˜‚
Durand Parker Jr
Durand Parker Jr - 3 hours ago
Jeezy, Gucci and Ross are all legends and an inspiration to myself ⛄️πŸ₯ΆπŸ’―πŸ”₯🐐
Deonterryo X
Deonterryo X - 3 hours ago
Rick Ross verse tho
Joey Harris
Joey Harris - 3 hours ago
I Like πŸ‘πŸΎπŸ’ͺ🏾πŸ’ͺ🏾
Deonterryo X
Deonterryo X - 3 hours ago
Bout dat time
Jonathan Marmolejo
Jonathan Marmolejo - 3 hours ago
This was dope
Tony Snow
Tony Snow - 3 hours ago
The song hard but lets put this in to auction asap
Hoosier Daddy
Hoosier Daddy - 3 hours ago
gucci did it 1st with buy back the block feat rick ross
Khalil Attiba
Khalil Attiba - 3 hours ago
@ least he's walking around with his colostomy bag!! And not in a wc!! JS
daboss 450
daboss 450 - 3 hours ago
The black mafia
Triple Delight
Triple Delight - 4 hours ago
PAY WHAT YOU OWE US .......
Dwane Michael
Dwane Michael - 4 hours ago
Great response for guccie
Frederic Reid
Frederic Reid - 4 hours ago
πŸš‚
Frederic Reid
Frederic Reid - 4 hours ago
🚝
Darren Sullivan
Darren Sullivan - 4 hours ago
Hard
Salvador Sumbane
Salvador Sumbane - 4 hours ago
JeeZy obrigado pelo bit.
Wssumbane mozambique
KKERIC PERKINGS
KKERIC PERKINGS - 4 hours ago
Oh my Lord..... Rick Ross did this Yes this may be jeezy song, but it got the Boss written all over IT...
Latorvis Underwood
Latorvis Underwood - 4 hours ago
He's back🎀🎀🎀🎀🎀
Purp 101
Purp 101 - 4 hours ago
You can't deny greatness, Tha real is back!!!!!!!!!!
Dojuan Brown
Dojuan Brown - 5 hours ago
MAN THIS SHIT πŸ”₯ πŸ”₯ πŸ”₯
Vince Loyal
Vince Loyal - 5 hours ago
BURNED DOWN BLACK WALL STREET NOW IT'S TIME FOR THE GET BACK!!!! ✊🏾✊🏾✊🏾✊🏾✊🏾✊🏾 πŸ’―πŸ’―πŸ’―πŸ’―πŸ’―πŸ’― #FACTZ!
God dess
God dess - 5 hours ago
Love me some Jeezy
TRAILBLAZER INLINE 6
TRAILBLAZER INLINE 6 - 5 hours ago
Thanks famπŸ’ͺ
007Demenguez Carpouloe
007Demenguez Carpouloe - 5 hours ago
Frank Lucas
City of Lost Angels
City of Lost Angels - 5 hours ago
Damn he really loves homegirl...Jeezy put her on her video
biran
biran - 5 hours ago
Frank lucas nicky barnes..... Black dollar πŸ’―πŸ’―πŸ’―
Taye_Ra
Taye_Ra - 5 hours ago
This shit weak. Not hating it just don’t jam. The message is needed tho.
mwla mmbi
mwla mmbi - 5 hours ago
Snow Man
Tina Peittway
Tina Peittway - 5 hours ago
God said the chosen people will suffer the mostπŸ€”well guess who he's talking 2πŸ€”All my nubian brothers/sisters not black or people of color know who you AreπŸ‘πŸ½kings&queensπŸ˜ƒ
king Crow
king Crow - 5 hours ago
Need us an almighty black women at our side first dont you think
LOSO G
LOSO G - 6 hours ago
Dis shitbe sliding πŸ’― , πŸ”₯
Mike Maxwell
Mike Maxwell - 6 hours ago
FIRE!!!!
Searbhreathach LeΓ²dhas RΓ©amann
Too bad you're gonna lose it all.
MrBp954
MrBp954 - 6 hours ago
had he wore that during the vz he could have won the fashion vote
Jimmy Silcox
Jimmy Silcox - 6 hours ago
Jeezy dont sound the same to me, maybe its the beat throwing me off .
Strawberry 1317
Strawberry 1317 - 6 hours ago
My man is back long live Jezzy Mr.17.5 . Got to love him πŸ’―πŸ“πŸŽΆπŸ˜Ž
Shawn Parker
Shawn Parker - 6 hours ago
Jeezy still on top
gerard joseph
gerard joseph - 7 hours ago
I’ve been waiting for a celeb to put this msg out for soo long thanks geezy. As a culture we out so much of our dollars in places to where it doesn’t benefit us
Kaka Omogbai
Kaka Omogbai - 7 hours ago
This is straight pouch to Gucci mane face
Jemimah Ngu
Jemimah Ngu - 7 hours ago
This is really good
M. Abram III
M. Abram III - 7 hours ago
u go broke just to wear it....facts
Rondae Akins
Rondae Akins - 7 hours ago
Grown man shit✊✊✊
R.I.P DUNK
R.I.P DUNK - 7 hours ago
😀πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯INSTANT CLASSIC
Jacquin Thomas
Jacquin Thomas - 7 hours ago
Yessir the real we need to hear
Nate Dogg
Nate Dogg - 7 hours ago
What the fuck rick ross is actually rapping kind of
DJALSATNEY. TV. OFFICIEL
DJALSATNEY. TV. OFFICIEL - 7 hours ago
πŸ”₯https://youtu.be/GZFMbSM_o2E
Isabell V
Isabell V - 7 hours ago
JEANNIE MAI OMG OMG OMG
Ajeta Glenn
Ajeta Glenn - 7 hours ago
My black dollars " RULE"
KINGME
KINGME - 7 hours ago
See And Gucci can’t give u that real shit
BLACK STAG
BLACK STAG - 7 hours ago
Damn. That’s some real shit. The black community put these luxury brands on the map. Yeah that shit dope πŸ’₯πŸ”₯πŸš¬πŸ’¨πŸ’΅
Ctay
Ctay - 7 hours ago
Classic!!
Leveezy Gutta Muzik
Leveezy Gutta Muzik - 8 hours ago
πŸ”₯ https://youtu.be/OF_-7-XfS1Y πŸ”₯
Samie J
Samie J - 8 hours ago
A least rick ross has a black lady on his arm. He say gucci don't like black people. He needs to turn that mirror on himself. Black dollars equal non black women.
Tray Moss
Tray Moss - 8 hours ago
✊🏿
YOUNG K.O
YOUNG K.O - 8 hours ago
Hope yall peep what hes saying basically, without us all them designer ain't shit cause we spend the most money on these things. So now it's time to endorse in our black people businesses and build. Black excellence
kgalalelo seepamore
kgalalelo seepamore - 8 hours ago
Preach wealth woke black men!...lets reclaim our Afrikan identity and economy
J- LEETHAL
J- LEETHAL - 8 hours ago
Jeezy giving His "Almighty Black Dollar" To a Racist Asain Woman That Says She Likes To Keep Her "Dark Meat On The Side" is Ironic To Say The Least 🀐
J Mines
J Mines - 8 hours ago
They simply hate wisdom of African Americans. And we as African Americans can’t be hypocritical of a Man that decide to Marry a Asian , that doesn’t make us any different then white supremacist. So let’s think it through . Great message Jeezy.✊🏿✊🏿✊🏿✊🏿✊🏿πŸ’ͺ🏽
N Yo Bizness TV
N Yo Bizness TV - 8 hours ago
This right here! πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯
Terrence H
Terrence H - 8 hours ago
Jeezy the Snowman. Go check out lil homie πŸ‘ŠπŸ½ https://youtu.be/Ic6tunvydtg
Khalil Supreme
Khalil Supreme - 8 hours ago
pay attention my people to what ross said. jewels for the soul
Moishe Oryiman
Moishe Oryiman - 8 hours ago
Gucci can't even rap like someone who wakes up from a coma
LRV 2020
LRV 2020 - 8 hours ago
✊🏽✊🏽✊🏽✊🏽✊🏿✊🏽✊🏽✊🏿
Moishe Oryiman
Moishe Oryiman - 8 hours ago
Back to business pay what you own
Next videos