Bad Barbers Bad Haircuts - animation | Young Don

19 499
197
 
Comments
Young Don The Sauce God
Young Don The Sauce God - 7 months ago
Drop a like for the most consistent youtuber of all time
Dylann Lawrence
Dylann Lawrence - Month ago
Where the merch shop?
king of gaming 555
king of gaming 555 - 2 months ago
What's plan B
FoRmYony
FoRmYony - 2 months ago
Young Don The Sauce God Boi U Ain’t Black U Jamaican and sht stop acting
little king 2878787
little king 2878787 - 2 months ago
Yooo I had to cop me one of them headbands one day imma meet u....maybe not soon...but one day💯nuthin bit love for u bro been watchin ur videos since u started and that’s like most of my life so imma soul supporter🗣✊🏾
Crash Gaming
Crash Gaming - 2 months ago
I want a haircut tutorial from u
Nezuko Chan
Nezuko Chan - 2 days ago
I always get bad haircuts
Peter Nwanze
Peter Nwanze - 4 days ago
when he searched up black barber i cried lmao
MonopolyMode
MonopolyMode - 4 days ago
I live in a wealthy area too, luckily there are mexicans nearby so I let the vatos cut my hair. No complaints my nigga. I get free spanish lessons & a dope ass fade at the same time.
DJ Foster
DJ Foster - 5 days ago
0:28 my dad is all 3
Supercars Of America
Supercars Of America - 6 days ago
Outro song?
Chlero's eyes
Chlero's eyes - 6 days ago
Word!!!!!!
Riley Lance〰
Riley Lance〰 - 6 days ago
Bro I live in Austin I can put u on a good barber
Beverly Ferguson
Beverly Ferguson - 6 days ago
Wspppp ya'll
aker ß
aker ß - 6 days ago
My dad and uncle cut my hair
Kobe Martey
Kobe Martey - 7 days ago
I live in Austin I feel u
D Patty
D Patty - 7 days ago
Truueeeee
Avie- J Jones
Avie- J Jones - 7 days ago
"a good haircut can cost you like $20"
* *laughs* *in* *female* *
Jesse O'Keeffe
Jesse O'Keeffe - 8 days ago
My barber the best he be facetiming t pain the other barber be having his dog in there they clean they do competitions and the haircut like 20 with tip
ThatBoy Patrick
ThatBoy Patrick - 8 days ago
This was posted on my bday
Tiago Cassimiro
Tiago Cassimiro - 8 days ago
Wait you lived in Broward uhhh I’m from there
ace rosselot
ace rosselot - 9 days ago
I fr live in Pflugerville
David Breaux
David Breaux - 9 days ago
I’m a white male and I have a black male barber and black barbers are the best at haircuts
XxGamingninjaxX
XxGamingninjaxX - 10 days ago
DAWG YOU LOVE IN AUSTIN TEXAS, BRO COME MEET ME 😔🥺 let’s chill and like you can gimme some money
Okay Roger
Okay Roger - 10 days ago
Yessah Pflugerville finally getting represented 😎
Gage C
Gage C - 10 days ago
Yo I use to live in Austin and now I live in pflugerville but I didn’t live in the white part I been south side 😂
kerry lynce
kerry lynce - 10 days ago
I love seeing my young black brothers win keep flexin my nigga u earned it
Joaquin Orta
Joaquin Orta - 10 days ago
That awkward moment when you don’t have a barber, dad , or coach to make your life miserable
chucc d
chucc d - 10 days ago
Don do a video of you playing basketball
Kwamayy
Kwamayy - 10 days ago
i chocked on lemon juice
Luan X
Luan X - 10 days ago
Tip: Only go to barbers with good reputation, I've never had a bad haircut thanks to only going to barbers that have been recommended by people with good haircuts
Noch
Noch - 10 days ago
Lol all of yall cutting ur own hair while my mom is a Hair Stylist
SPARKZ
SPARKZ - 11 days ago
SONG!!!!! For outro
Guillermo Jacques
Guillermo Jacques - 11 days ago
Ay yow man because of this vid i started cutting my own hair thanks bru 💯😷✌🙌
Final Hystora
Final Hystora - 11 days ago
Bro when i was like 12 i went to the barber and i told him to cut my sides and scissor the top and he shaved my entire fucking head. Like how tf do you mess up that?
Aldwin Kelly
Aldwin Kelly - 11 days ago
lmob
Kimberly Lippington
Kimberly Lippington - 11 days ago
WE LIVE IN THE SAME CITY 😳 ILY MAN
Ryan Kuffel
Ryan Kuffel - 11 days ago
When u gonna drop the outro song bro!!?
さはむ
さはむ - 12 days ago
Quarantine ain’t a problem for him
CF- -O5
CF- -O5 - 12 days ago
I had this white barber I told him a box cut he gave me a deformed Mohawk, my friends called me deflated flat top boy =/
luis mercado
luis mercado - 12 days ago
Theres 4 men. The fourth man is ur girls dad. If He dont like u. U gonna have miserable family parts for life.
Armani Cole
Armani Cole - 12 days ago
The father is not in my life since I was 4 years old
Pieguy 22
Pieguy 22 - 12 days ago
I would add 1 more guy to not piss off... The man's cooking your food
Goated_Jahlil
Goated_Jahlil - 12 days ago
Who drop a tip for ya Barber and then when u go back he fucking up
Lil Tarz
Lil Tarz - 12 days ago
3:39 said buy plan b😂😂😂😂🙌
Random Productions
Random Productions - 13 days ago
360 JEEZAYYYYYYYYYYYY
ExpRain yt
ExpRain yt - 13 days ago
Who’s else watching this on quarantine?
And btw GIVE ME THESE BAD BARBERS I CANT CUTE MY OWN HAIR it looks so BAD 😭😂😂
Adam
Adam - 14 days ago
Arab barbers are the best
Mason Lindsay
Mason Lindsay - 15 days ago
When you gonna drop the song, that was at the end of the video
JustRee
JustRee - 16 days ago
i be forgetting how fine don is 🤦🏽‍♀️
Jon Berryman Jr.
Jon Berryman Jr. - 16 days ago
Bruh. I lived in a town where I had no idea there were other black people besides my mom, dad brother grandma, and me living in my hometown (shoutout to College Station, TX)
Xx Jademarth4 xX
Xx Jademarth4 xX - 16 days ago
Did yall see the buy plan b bruh 😳
Antwan James
Antwan James - 17 days ago
2 words “Jamaican barber” thank me later
leopold luke
leopold luke - 19 days ago
Big john
KK PRODUCTIONS
KK PRODUCTIONS - 20 days ago
Im not gonna pay you $20 for you to mess up my hair *i can do that myself* ~Don 2020
OayAol127 DBL xD
OayAol127 DBL xD - 22 days ago
YouTube real funny running this in my recommendation during quarantine
a lot of life
a lot of life - 23 days ago
My barber died
youngboitj
youngboitj - 23 days ago
he said they're all in houston lol i live in houston guess i got the best girls lol
Karma
Karma - 24 days ago
My barber pushed my hairline back and it hasn’t grown back for 2 years any tips?
KiraJourdy
KiraJourdy - 25 days ago
What about Jesus?
Daniel Hinds
Daniel Hinds - 27 days ago
They should add a laugh like button to youtube
King Kyah
King Kyah - 27 days ago
This is still funniest animation I’ve ever watched. It was put together so well. The other ones were put together really well too but this one just different😂
Nathan Quarless-Catlyn
Nathan Quarless-Catlyn - 27 days ago
Ain't nothing worse than that hairline going back.
French Toast
French Toast - 28 days ago
Why not stop creating shit
Dondre Mckenzie
Dondre Mckenzie - 29 days ago
Bro this is so relatable
arjl880
arjl880 - 29 days ago
3:37 that schedule though lol "cut hair, wash car, scoop shorty....buy plan B"
Wiza
Wiza - 29 days ago
3:39 LMAO
Javon
Javon - 29 days ago
Andddd u gained a sub
kamrohn roundtree
kamrohn roundtree - Month ago
I think your bestfriend got to be in the top 3 or maybe 4 cuz your gonna need ya niggas in life
XIXI DIABLO
XIXI DIABLO - Month ago
Man my dad is my barber
just some guy with an evil mustache
Hol up, what do you call the fear of barbers?
jg pliskin
jg pliskin - Month ago
Killmonger is looking good with the pink
jg pliskin
jg pliskin - Month ago
Bro I've always thought you had a clean cut I'm surprised you do that yourself
MIDO
MIDO - Month ago
Here in Morocco you can get ANY haircut for only 1$ -2$
KoRNSE7EN
KoRNSE7EN - Month ago
The father can put you down
Couch can mess you up
Barber is petty
jaron
jaron - Month ago
This is the video for a manscaped ad
Jalen Edwards
Jalen Edwards - Month ago
When you realize your dad is your dad and barber💈
Kaela Ebanks-Boothe
Kaela Ebanks-Boothe - Month ago
I feel sorry for u but it's the same with us females and hair salons.......honestly sometimes we treat a bad hairstylist like how we treat a bad relationship.........we ghost them...😂😂😂🙃😤💯
Hugo Sandoval
Hugo Sandoval - Month ago
I see this is for school boys, cause I never had a barber (my mom faded me up) I was my dads first kid and he was raised by a drunk (shitty parenting skills) and I didn't have a coach. Sell sustained gain train here my guy. But the few times I did go to a barber I didn't mind it, I wasn't going anywhere with this.
King Zay
King Zay - Month ago
We just going to ignore buy Plan B huh ?
Luke Albatarseh
Luke Albatarseh - Month ago
Fe
Shawn Smith
Shawn Smith - Month ago
No I never tip sorry
Night Spider
Night Spider - Month ago
We can’t wear hats in school and it sucks
MexicansPlay
MexicansPlay - Month ago
MOOOOEEEEEEEEE I FELT THE SATURDAY PLANS LIKE CRAZY 🤣🤣🤣🤣💀💀💀
Mystic J
Mystic J - Month ago
When I cut my hair I had a baldspot at the back of my head so I didn't notice then it was a Monday I went to school as soon as I went to 3 period my friend smacked the back of my head.
TA13UU
TA13UU - Month ago
Watching this before I say fuck it and cut my hair
Next videos